Arnefles Skrevet November 8, 2010 Skrevet November 8, 2010 Har en 320dat-05 E46 touring ED33 Bilen har da en full m-tech-pakke orginalt fra fabrikk. Når det er kaldt i været har jeg fått knirk i taktrenner, virker som det blir liggende vann i mellom takrenner og karrosseri og at det fryser til is og da ender det opp med en forferdelig irriterende knirkelyd utvendig og den hører jeg inn i kupeen også! Kan takrenner demonteres på noen måte og monteres på nytt? Siden bilen er diesel, vibrerer jo motor en del i forhold til det en bensinutgave gjør. Spesiellt når bilen er kald og på tomgang. -Det fører også til noe knirk i karrosseri ellers også, merkelig og jæ.... irriterende... Kan det forresten hjelp å bytte motorfester ptp vibrering fra motor? Bil har bare gått 110 000km, når bør de byttes, mye jobb evt? Noen andre som kjenner til problemet og har funnet en løsning på det? Setter pris på tips her, dette ødelegger veldig for en ellers fornøyd BMW-fører...
BMW 2002 Fredrik Skrevet November 8, 2010 Skrevet November 8, 2010 Jeg passer bestandig på at jeg børster vekk all snøen fra takrenner slik at det ikke samler seg opp med is der. Derimot opplever jeg at en tynn ishinne på pakningen mellom dør og takrenne kan lage mye lyd, da fjerner jeg bare ishinnen med varmen fra henda og noe å tørke det opp med så er bilen lydløs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå