e3679 Skrevet November 8, 2010 Skrevet November 8, 2010 hei noen som har kjøpt dette settet og kan fortelle meg om det er xenon i langlyset og halogen i nerlysene eller omvendt?? takker på forhånd for svar.
nek999 Skrevet November 9, 2010 Skrevet November 9, 2010 HID nærlys & halogen fjernlys, ikke lovlig men funker
Jacooobs'n Skrevet November 10, 2010 Skrevet November 10, 2010 Hei Jeg kjøpte ett H4 bixenon fra vvmw en gang og det funket veldig fint med xenon i nær og fjern. Jeg kjøpte 2 sett og brukte ett selv og en jeg kjenner skulle ha det andre men han hentet det aldri. Vil du kjøpe det?
wagon Skrevet November 10, 2010 Skrevet November 10, 2010 Du kjøper selvfølgelig bixenon, ikke den med halogen i fjernlys...
e3679 Skrevet November 10, 2010 Forfatter Skrevet November 10, 2010 okei.kunne tenkt mg hid i langlys og halogen i nerlysa.så man slipper og bli stoppa med en gang av bt!
Jacooobs'n Skrevet November 10, 2010 Skrevet November 10, 2010 okei.kunne tenkt mg hid i langlys og halogen i nerlysa.så man slipper og bli stoppa med en gang av bt! Hadde aldri noe problem med det jeg og ble stoppet noen ganger. Hadde H4 bixenon i hilux arctic truck, gikk fint det. Nå har jeg orginalt xenon i kjørelys men også i tåkelys samt LED i angeleyes på e61 og aldri noe spm om det når jeg blir stoppa
ANGLEviewer Skrevet Februar 18, 2011 Skrevet Februar 18, 2011 HeiJeg kjøpte ett H4 bixenon fra vvmw en gang og det funket veldig fint med xenon i nær og fjern. Jeg kjøpte 2 sett og brukte ett selv og en jeg kjenner skulle ha det andre men han hentet det aldri. Vil du kjøpe det? hvor mye er din VVME H4 bi-xenon HID kit? og er det 6k 35W??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå