TurboLag Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 As said, skal bytte en hel bakskjerm på e30'n min, så må da ha ut venstre siderute og bakruta på'n. er en 2-dørs... noen som har en howto? Gjerne så pakninger og diverse overlever så mye som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Bakruten tar du ut ved å presse ut listen i midten, gjerne med et flatt skrujern. Du starter hvor listen er delt i to, og presser den forsiktig ut av gummipakningen hele veien rundt. Når den er ute (anbefalt å ha 2 ekstra personer tilgjengelig) så presser en ruten ut fra innsiden, mens to personer holder på hver side. Sideruten har jeg ikke tatt ut, så den skal jeg ikke uttale meg om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-Lars Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Siderutene tar du ut ved å ta av den bakerste lista, så er det 2 M5 skruer ved døra som du må løsne. Disse kommer du til ved å fjerne en liten knott i toppen og nederst ved sikkerhetsbelte. Skru ut disse, så kan du ta av listene rundt, Så er det bare å presse ut ruten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå