hon Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 HAr en bekjent som har en ny F10 som har tatt av sommerdekkene for å bruke felgene til vinterfelger. Han skal ha 18 eller 19" til neste sommer. Han selger da sommerdekkene som har gått noen mil i sommer. Vet ikke annet enn at det er originaldimensjonen for 525D F10. Noen interresse? Dekkene står i Fredrikstad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F10 Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Dimensjon: 225\55 R 17. Jeg har også et sett med slike dekker med original BMW felg (V-eke 236) som passer til F10\11, og som jeg vurder å selge. Dekkene er gått mindre enn 1000 km. Kr. 16.000,- Da får du dekkene på kjøpet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Dimensjon: 225\55 R 17. Jeg har også et sett med slike dekker med original BMW felg (V-eke 236) som passer til F10\11, og som jeg vurder å selge. Dekkene er gått mindre enn 1000 km. Kr. 16.000,- Da får du dekkene på kjøpet. Hei! Lag deg gjerne en egen salgstråd når du skal selge noe:) Velkommen til forumet foresten:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå