Markus E30 Skrevet November 8, 2010 Skrevet November 8, 2010 Hei Har en radiator som lekker kjøleveske der hvor det er markert på bilde: Går det ant å fikse eller trenger jeg ny raddis? Takk for alle svar!
jsr-Racing Skrevet November 8, 2010 Skrevet November 8, 2010 radiator service fikser nok det der.. troliggt der toppen er montert på radiatoren di som er sprukket fra.. ellers er ny radiator og anbefale ja=))
Mikael-B Skrevet November 8, 2010 Skrevet November 8, 2010 Kan prøve Bar's Leak tetningmasse, event. kanel Radiatorservice skal vel nesten ha like mye for å tette radiatoren som det koster å kjøpe ny..
Jørgen Lie Skrevet November 8, 2010 Skrevet November 8, 2010 Kan muligens skaffe en brukt radiator til deg om du vil Mener naboen har en liggende, og siden han ikke har E30 lengre så regner jeg med at han selger.. EDIT: PM meg om d er av intr
Markus E30 Skrevet November 9, 2010 Forfatter Skrevet November 9, 2010 Kan prøve Bar's Leak tetningmasse, event. kanel Radiatorservice skal vel nesten ha like mye for å tette radiatoren som det koster å kjøpe ny.. Har også hørt kanel men syns bilen fortjener bedre Nei, no verksted setter jeg den ikke på
Markus E30 Skrevet November 9, 2010 Forfatter Skrevet November 9, 2010 Kan muligens skaffe en brukt radiator til deg om du vil Mener naboen har en liggende, og siden han ikke har E30 lengre så regner jeg med at han selger..EDIT: PM meg om d er av intr PM sendt!
Markus E30 Skrevet November 9, 2010 Forfatter Skrevet November 9, 2010 radiator service fikser nok det der.. troliggt der toppen er montert på radiatoren di som er sprukket fra.. ellers er ny radiator og anbefale ja=)) Vis det gjøres på verksted er det uaktuelt Ny radiator hadde vært best ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå