Torminator Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Mye jobb å montere spylerdyser med varme på en bil uten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dunderdo Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 Kommer selvfølgelig an på hvor du skal hente strøm og hvor "handy" du er det da Men jeg kan ikke tenke meg att det er verdens vanskeligeste sak nei, sjekk hvor mye strøm de dysene drar og så finner du vel et stikk du kan kople deg inn på, feks fra strømmen til den automatiske choken eller noe slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet November 10, 2010 Forfatter Share Skrevet November 10, 2010 Ok. Det er ikke mulighet for at det er lagt opp ledninger osv til dette? Kun mangler selve dysene? Hørt at det av og til er slik med annet ekstrautstyr... Men dette ser jeg vel hvis jeg fjerner bekledningen under panseret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dunderdo Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 Ja det vil jeg da tro, hvis ikke kan du se på en bil som har det og se hvordan det er gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet November 16, 2010 Forfatter Share Skrevet November 16, 2010 Noen som har gjort dette før? Eventuellt kan bekrefte/avkrefte at det er lagt opp ledninger fra før av i enkelte biler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 det er lagt opp ledninger på min. Jeg var så dum at jeg kappet ledningene til dysene på det nye panseret før jeg fant ut at det var lagt opp ledninger fra før. De ligger kveilet sammen på høyre side foran med grå kontakter på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå