bullseyee Skrevet November 8, 2010 Skrevet November 8, 2010 hallo har bytte gir kasse i en 525ia nå, skal egentlig sitte 24v i den, men sitter 12v nå. automat kassa vi satte inn kjøpte vi på høggern. virker som om at den ikke vil gire skikkelig. drar dårlig, akkuratt som om at den står i 3 eller 4 gir. kick down funke heller ikke. kassa som satt der var det bare 2 ledninger å wire som gikk til gasspjeld. nye kassa er det 7 ledninger mene j, skjøta alle uten om 1 ledning, den er grå å den var det ingen å koble på. noen som har noe tips
Olelink Skrevet November 9, 2010 Skrevet November 9, 2010 Den dårlige prestajonen er at kassa har gått i nødmodus. autkassa som dere satte inn, hvilken årsmod kom den fra og hvilken motor hadde den stått på ?
bullseyee Skrevet November 9, 2010 Forfatter Skrevet November 9, 2010 heisann takk for svar den er en 1988mod å kommer i fra en 525ia 12ventiler åssen får jeg den ut av nødmodus? var en som sa til meg at det kunne være olja, eller filteret? har ikke så mye greie på automat så jeg står litt blank der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå