Gå til innhold

E46 318 som fjusker å kødder.

Bambo
 Share

Anbefalte innlegg

Etter steaming av motorbunn etter en oljelekasje så sleit jeg med att bilen starta fjuske å ikke ville dra. For så å stoppe helt.

Fikk omsider liv i den igjen, men hørtes da ut som om den kun gikk på 3 å ville dø ut når jeg ga på.

Etter masse jukking med gassen fikk jeg turtall igjen å brått gikk den helt normalt igjen.

Så 4 dager seinere på tur hjem fra jobb skjer det her igjen den bare dør helt i en bakke. Men etter litt kinning kom den igjen, men ville da bare dø ut når jeg ga på. Men nok en gang etter litt jukking med gassen kom den å funket fint hjem igjen.

Stod så til i dag morres. Men når jeg starta den nå ville den ikke gå på tomgang mer enn 30 sek før den døde. Slik var den en 3-4 ganger før den da ikke ville starte. Så prøvde kinne den i gear for å få motstand, å jaggu hogde den i igjen.

Gikk så å fjusket litt når jeg ga på første 2 min, for så å bli normal igjen. Etter 3km med normal oppførsel døde den i ett kryss å var da vond starte å fjuska.

Lot den så stå nå til matpausa, da starta den helt fint, gikk på tomgang 2-3 min før så å dø ut, å var så lett starta 2-3 ganger før den ble som før.

Har gått over det meste av kontakter å blåst over de å dusjet med kontakt spray uten nytte.

Så min evnt mistanke nå er Lmm.

Men får ikke opp noen kode og er 16mil tilnærmeste merke forhandler.

Noen som har hatt lignende symptomer?

Mvh Håvard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...