Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, m50b20 har en enpolt tempsensor mens alle m50b25 jeg har vært borti har hatt

2polt tempsensor. Videre så er det brukt annen ohm verdi på den 2polte sensoren.

Har selv nettopp holdt på med dette og om man bruker 1polt sensor på m5 instrument

(samme system som b25) så vil instrumentet begynne på normaltemp når motor er kald

og stige til koking ved det som skulle vært driftstemp.

Visa versa så vil ett b20 instrument oppfatte måleresultatet gjennom en 2polt sensor som

om at bilen ikke blir varm.

Mao, bytt ut b25 tempsensoren med din gamle fra b20´n :)

(Tempsensoren til instrumentet er den bakerste (med utgangspunkt i bilens kjørerettning)

av de to følerene i kjølekanalen i fremkant av motoren.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...