Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Kjøpte meg en orginal e30 325 for et par mnd siden.

Denne hadde da dårlig kamaksel. Fikk med ny kvasskam på kjøpet.

Når vi skulle bytte denne var det noe rart, den passet ikke rett inn.. men litt fiksing av en kamerat av meg ordnet han denne. Vi måtte også bytte alle vippearmene som jeg ikke var klar over før jeg hadde kjøpt bilen.. men nå maler motor'n som ei sprek katte så da er det problemet over:)

Ting som skal gjøres :

- Coilovers

- Grommere eksos

- Sota baklykter

- Hvite side blinkers

- Gule lykter foran?

- fjerning av all rust

- shadowline?

Kom gjerne med tips til å få en grommere vogn!

1uqeplexp38grnvencit.jpg

Kjøpte meg no snacks her om dagen :)

5ovyfpbn453bes0py3ve.jpg

Skrevet

Pen bil =) men hva var problemet med kamakselen og hva gjorde det for å få fikset det? Og jeg synes ikke du bør bytte ut krommen til shaddowline på en pre-facelift, men, men vi har jo alle litt forskjellig smak ;) Men ser ut som et prosjekt det er verdt å følge med på =)

Skrevet
Pen bil =) men hva var problemet med kamakselen og hva gjorde det for å få fikset det? Og jeg synes ikke du bør bytte ut krommen til shaddowline på en pre-facelift, men, men vi har jo alle litt forskjellig smak ;) Men ser ut som et prosjekt det er verdt å følge med på =)

Det feste til reimhjulet til kamakselen har styre spor inn i senter av kammen å her var det feil størelser på ting, så måtte slipe til.

Er ikke så stor fan av crome men jeg får se!

Takker for tilbake melding:)

Skrevet
Hvor kjøpte du denne? Mener jeg har sett en likens ute i Ålesund, i et tilfeldig byggefelt :-k Men godt mulig jeg tar feil..

Kjøpte den på hønefoss, men mener den gikk oppi tromsø før den kom ditt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...