juniormathisen Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 Lyktene mottatt og alt som beskrevet og handel gikk knirkefritt helt etter avtale. Takker masse for en hyggelig handel. Inget negativt å melde om her.
Bauge Racing Skrevet Desember 4, 2010 Forfatter Skrevet Desember 4, 2010 Raddis. lykter.tannstang solgt. speedometer/og coile pakke blir nok solgt i morra.
Bauge Racing Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Skrevet Desember 5, 2010 pga sein sending av deler fra min side .. bøyer meg i støve og beklager så mye fra min side... og sendings infoen e sendt til din pm bmw-e36-46
Bauge Racing Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Skrevet Desember 8, 2010 Clutch /tannstang/eksospotte/lykter/bryterpanel inni bil solgt . muligens motor solgt og .. men bare kom med bud
Trimkongen Skrevet Desember 16, 2010 Skrevet Desember 16, 2010 hadde du motorfester eller skal jeg se meg etter dette hos noen andre?
stianbmw Skrevet Desember 20, 2010 Skrevet Desember 20, 2010 hvordan er passasjer døra? Hvilken farge og er det noe rust? pris?
Bauge Racing Skrevet Desember 24, 2010 Forfatter Skrevet Desember 24, 2010 litt rust tror eg da skal være på den ja .. men kan sjekke opp i det ... men ikke bulka ..e svart matt bare gi et bud
Monster Skrevet Desember 29, 2010 Skrevet Desember 29, 2010 Har du elektrisk vinduheis førerdør, pris ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå