Sigvedb Skrevet November 9, 2010 Skrevet November 9, 2010 Hei! Jeg har kjøpt meg en BMW E39 sedan, og tenker å kjøpe felger til sommeren. Jeg lurer på hva dere anbefaler mtp. bredde, tommer (jeg tenker i utgangspunktet 19"), innpress + dekkstr. Jeg vil helst at det skal være innen for det lovlige, helst ikke subbe med folk i baksetet og/eller ved fullt rattutslag o.l., og at det skal være pent på bilen (Passende innpress). Tar gjerne imot tips om senking også. Tenker å kanskje invistere i justerbart.
NBCustom Skrevet November 10, 2010 Skrevet November 10, 2010 Justerbart er en investering du helt klart får igjen penga for. Både ved salg og i bruksverdi. Qwt.no bør du sjekke, de har en del fine felger. Ikke kjøp felger som er smalere enn 9" bak i hvertfall.
DanH Skrevet November 11, 2010 Skrevet November 11, 2010 Går du for coil overs, så kjøp dette først, og juster ønsket høyde. Deretter prøver du felger, da erfaring viser, at selv med spacere, så kan felgenes innerkant ta i coiloveren. Så selv om alt er lovlig og skal passe på bilen, så er det ikke sikkert, kombinasjonen er perfekt. Ellers så har jeg ett sett med BBS RS-GT 19", som kan vurderes solgt. Har vært montert på min E39, godkjent. Med TUV papirer, selfølgelig
DanH Skrevet November 16, 2010 Skrevet November 16, 2010 Send PM eller aller helst mail, ved seriøs interesse. Dette er for ordens skyld, dekk og felg til en samlet ny full pris av ca 90 000.- viewtopic.php?f=45&t=145101
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå