BMW525DAT Skrevet November 9, 2010 Skrevet November 9, 2010 Etter å ha byttet glødeplugger på bilen i dag og startet den opp, fortsatte glødelyset i dashbordet å lyse. Når jeg vrir om svitsen, kommer glødelyset på og slukker slik som vanlig. Når jeg starter, kommer lyset på igjen og går ikke av. Batteriet ble tappet på under en time. Når jeg skulle kjøre var effekten redusert kraftig. Kan noen hjelpe? Var bikkjekaldt å kjøre 71 boblen min uten varmeapperat i 6 minus
Kristian H. Foss Skrevet November 9, 2010 Skrevet November 9, 2010 Hvilken type og årsmodell er dette? Relet kan kansje ha hengt seg..
BMW525DAT Skrevet November 9, 2010 Forfatter Skrevet November 9, 2010 det er en 98 mod. hvor ligger releet?
Kristian H. Foss Skrevet November 9, 2010 Skrevet November 9, 2010 Vet ikke hvor dette sitter. Om dette var en eldre model ville jeg antatt at det er et enkelt glødesystem, men vet ikke på din bil desverre.
BMW525DAT Skrevet November 9, 2010 Forfatter Skrevet November 9, 2010 jeg får undersøke mer tenker eg. Det pleier som oftest å være noe veldig enkelt som er lett å overse.
Kristian H. Foss Skrevet November 9, 2010 Skrevet November 9, 2010 Ja, satser på det! Se etter en liten boks med en litt grov plussledning og evt 6 ledninger ut, kan være releet.
Gjest Skrevet November 10, 2010 Skrevet November 10, 2010 under mikrofilterhuset høyre side, der sitter en hvit boks med umbrako skruer rund lokket. åpne dette, da kommer du til styreenehter osv. bak disse skal glødereleet sitter.
BMW525DAT Skrevet November 10, 2010 Forfatter Skrevet November 10, 2010 Da er det ordnet. Det viste seg at ledningene til føleren på ene dysen lå til jord. (om noen skulle få samme problem)
Gjest Skrevet November 10, 2010 Skrevet November 10, 2010 98 modell ja... fikk du ikke feilmelding i disp? "injection system fault" eller noe sånt?
BMW525DAT Skrevet November 17, 2010 Forfatter Skrevet November 17, 2010 nei jeg fikk ingen feilmeldinger faktisk. hadde bestilt time til diagnose denne dagen, men tenkte det var like grei å demontere først for å eliminere. sparte meg de 600,- der ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå