haakon6 Skrevet November 9, 2010 Share Skrevet November 9, 2010 Sjekker intr her for salg av D2 coilover m/camber justering . Justerbar hardhet . fått mail om tuw godkjenning i dag . kommer tilbake med pris hvis det er mye intresse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 9, 2010 Share Skrevet November 9, 2010 Er intr, kan du legge ut bilde av de aktuelle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 skaffer du tuw på dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 Jeg kan være intressert. kommer litt an på pris TÜV er det vel uansett ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 TÜV er det ikke på coilover fra D2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon6 Skrevet November 10, 2010 Forfatter Share Skrevet November 10, 2010 Hmm... Da må jeg sjekke opp en gang til .. fikk mail fra sverige om at det var tuw på disse ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon6 Skrevet November 11, 2010 Forfatter Share Skrevet November 11, 2010 Fikk mail i dag . jeg spurte om de kunne ta bilde av tuw papirene og sende meg , men fikk til svar .... Ha ingen bild på papperna med dom är märkta. Virker litt useriøst .. så spørs om dette innkjøpet blir noe av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 Det ligger et TÜV papir i esken, men det har ingenting med senkesettet å gjøre. Det er et bevis på at produksjonsmetooden er sertifisert. Kan ta bilde av dette til deg om du vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon6 Skrevet November 11, 2010 Forfatter Share Skrevet November 11, 2010 Da er det lite intr med dette settet .... skal ha det godkjent og tenkte jeg skulle prøve og få med noen her for og få en bra pris på settet . men ... da må jeg nåkk kjøpe fk sitt til 7500.- m tuw istedenfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå