Testpiloten Skrevet November 10, 2010 Skrevet November 10, 2010 Noen som har prøvd Zimmermann bremseskiver på koed? Zimmermann Originalt Skal bytte skiver på M3 prosjektet mitt og vurderer da disse øverste til ca 900 kr pr skive kontra orginale skiver som koster ca 1400 kr mindre for alle 4. Har det stor virkning at disse er borra i tillegg mot standard som kun er ventilert imellom?
Niklas Skrevet November 10, 2010 Skrevet November 10, 2010 Fant ein tråd på ppf. Ser ut som om folk har erfart bedre bremseverknad med zimmerman.. http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtopic.php?t=23263&highlight=zimmerman
Olelink Skrevet November 10, 2010 Skrevet November 10, 2010 Kommer ann på hva du skal bruke bilen til Har selv ikke prøvd dem men har bare hørt godt om zimmermann
mudbug Skrevet November 10, 2010 Skrevet November 10, 2010 Jeg har hatt hullventilert bremser fra Zimmermann på min E39 som kjøpte hos Schmiedmann i Skien. Det er bare positiv.
ehrnst Skrevet November 10, 2010 Skrevet November 10, 2010 zimmermann er på linje med brembo, febi og andre ettermarkedsdeler
Testpiloten Skrevet November 10, 2010 Forfatter Skrevet November 10, 2010 Okei men det høres bra ut. Skal vel brukes stort sett til å bremse?? Er vel til hverdagsbruk og litt banebruk. Kanskje 2-3 ganger i året. Får teste det ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå