Gå til innhold

Audio system vil ikke starte

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en Bmw 320D fra 2002. Sliter med at cd og radio ikke fungerer når jeg starter bilen. Får kun svart skjerm. Ingen knapper fungerer, bortsett fra når jeg trykker på "menu". Da får jeg opp menyen hvor man vanligvis kan velge mellom radio/cd - navigasjon- set osv. Nå er radio/cd forsvunnet fra menyen og jeg kan heller ikke bla i den. Noen som vet hva dette problemet kan komme av? Dette skjedde første gang når jeg startet den opp, etter å ha hentet den på eu-kontroll. Men de gjør vel ikke noen under kontrollen som kan påvirke det systemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, virker som samme problem som min '2000 320D!

Men nå er skjermen helt svart. Verken lyd eller knapper virker.

Jeg merket at det hadde sammenheng med at det var regn/fuktig ute. Da "fusket" skjermen/audio systemet. Fungerte bare tilfeldig. Nå etter at snøen kom så har det aldri fungert igjen.

Mulig det er dårlig forbinnelse i en kontakt eller kontakt mot styre-enhet? Eller at styre-enheten er defekt? Hvor sitter styre-enheten på disse bilene hen forresten? Har letet veldig mye uten hell.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har en Bmw 320D fra 2002. Sliter med at cd og radio ikke fungerer når jeg starter bilen. Får kun svart skjerm. Ingen knapper fungerer, bortsett fra når jeg trykker på "menu". Da får jeg opp menyen hvor man vanligvis kan velge mellom radio/cd - navigasjon- set osv. Nå er radio/cd forsvunnet fra menyen og jeg kan heller ikke bla i den. Noen som vet hva dette problemet kan komme av? Dette skjedde første gang når jeg startet den opp, etter å ha hentet den på eu-kontroll. Men de gjør vel ikke noen under kontrollen som kan påvirke det systemet?

Dra tilbake til dit de tok Eu, og si de skal fikse det? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...