rolfi Skrevet November 10, 2010 Skrevet November 10, 2010 Har fått i oppdrag å selge denne i deler, av ei venninne. Toppakning er gåen og radiatoren er sprukket. Dørene på høyre side er røde. Bilen har original rullegardin, Aircondition, 4x el. vinduer og hengerfeste. Muligens mer, men det kommer jeg ikke på i farten. Strøkent grått/svart stoffinteriør. Manuellkasse. Bilen er Malachitgrün-metallic, med unntak av høyredørene. Helt original bil med oransje blink osv. Rop ut om du trenger noe. Sender mot at kjøper betaler frakt. (Til en viss grad... Løper ikke inn på postkontoret med et panser og en bakluke under armen, for å sende.) Sender ikke i oppkrav. Vil legge til at deler kan byttes/brukes som delbetaling på en M30B28 eller heftigere. Hun har kjøpt seg 628csi med noe høyt oljeforbruk Kan også ta andre deler til E24 i bytte. Typisk bakfanger, lykter, front/bakspoiler, baklukespoiler, ratt osv. SOLGTE DELER: -Giroverføring -Pedaler -Plate i midtkonsoll (rundt girstang) -Clutch mastersylinder -Clutch slavesylinder -Høyre bakdør -Diff
rolfi Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Skrevet Desember 8, 2010 I know, dårlig at jeg ikke har tatt bilder ennå. Men bumper denne, om det kan være interesse for deler.
SuxXx Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Pris på hele bilen, komplett? Er den eu-godkjent? kun de to feilene med den med topp pakningen og radiatoren? Send gjerne pm
camxer Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Veldig interessert i interiøret om bilen befinner seg også på ålgård eller i nærheten. Mulig å kjøpe kun fører og passasjerstol? Pris og bilder ville ha vært fint Edit: Trenger også pedalene, girspak med mansjett+kule og den skinnplaten girspaken står i i senterkonsollen.
rolfi Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Skrevet Desember 8, 2010 Veldig interessert i interiøret om bilen befinner seg også på ålgård eller i nærheten. Mulig å kjøpe kun fører og passasjerstol?Pris og bilder ville ha vært fint Edit: Trenger også pedalene, girspak med mansjett+kule og den skinnplaten girspaken står i i senterkonsollen. Gir deg en lyd senere. Skal ut og ta bilder etterhvert. Du kan komme ut og kikke på bilen også, om du vil det. Sender du meg telefonnr. på PM, gir jeg en lyd når jeg reiser ut.
Heisynn Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Hva tar du for panser og frontfanger og hvor holder du til i Landet?
rolfi Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Skrevet Desember 8, 2010 1500,- for begge deler? Ser panser er ca 1400 på koed, og bare skallet til fangeren ca 1400. Må sjekke ut standen på fangeren først, men mener den er bra. Jeg kjenner absolutt ikke til priser osv. på E34-deler, da jeg ikke driver med disse bilene selv. Er det for kostbart, så er det bare å gi beskjed Holder til ca 20 min utenfor Sandnes.
rolfi Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Skrevet Desember 9, 2010 Har ikke 520i 12v, L-jetronic uten lambda? Kan sjekke ut om den har det iløpet av kvelden, mest sannsynlig.
rolfi Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Skrevet Desember 9, 2010 Her er litt bilder. Grunnet været er det ikke helt optimalt å ta bilder av bilen, da den står ute.
tittigulle Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 hei.. hvor mye skal du ha for hele midtkonsolgreiene? det sender du vel? mvh tittigulle
rolfi Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Skrevet Februar 21, 2011 hei.. hvor mye skal du ha for hele midtkonsolgreiene? det sender du vel? mvh tittigulle Sorry for veeeeeeeldig seint svar. Hvis du ennå er interessert, må jeg vite om det er både fremre og bakre del, om du skal ha med styringen til varmeapparat, klokken, kassettspiller osv Ellers er førsteinnlegget oppdatert med hvilke deler som er solgt
E21iDrift Skrevet Mars 26, 2011 Skrevet Mars 26, 2011 Skulle hatt høyre kanal bak ? Hvis du hadde giddi og kappet den av. Og eksosanlegget, er det helt og fint, evt pris ?
rolfi Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Skrevet Mars 27, 2011 Vil legge til at deler kan byttes/brukes som delbetaling på en M30B28 eller heftigere. Hun har kjøpt seg 628csi med noe høyt oljeforbruk Kan også ta andre deler til E24 i bytte. Typisk bakfanger, lykter, front/bakspoiler, baklukespoiler, ratt osv. --------- Skulle hatt høyre kanal bak ? Hvis du hadde giddi og kappet den av. Og eksosanlegget, er det helt og fint, evt pris ? PM sendt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå