Tiller Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 Du får oppdatere siden med hva det blir til og kanskje bilder etterhvert
Rally Kalle Skrevet November 14, 2010 Forfatter Skrevet November 14, 2010 Det skal jeg gjøre vetdu Må ha noe lønning først men virker det ålreit med supersport, TA-Technix ?
Rally Kalle Skrevet November 15, 2010 Forfatter Skrevet November 15, 2010 FK -AK- ? Noen som har prøvd det ? Meninger om stivhet ?
Polardego Skrevet November 30, 2010 Skrevet November 30, 2010 FK -AK- ? Noen som har prøvd det ? Meninger om stivhet ? FK AK er et veldig mykt sett, så mykt at jeg ikke tar det inn.
Rally Kalle Skrevet Desember 4, 2010 Forfatter Skrevet Desember 4, 2010 Har du supersport til meg da ? har hørt de holder ett halvt åsså ryker de ? Eller noe sett å anbefale ?
Polardego Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Har du supersport til meg da ? har hørt de holder ett halvt åsså ryker de ? Eller noe sett å anbefale ? Har jeg aldri hørt om og jeg har solgt en hel del av dem. Jeg har ikke hatt noen reklamsjoner på dem.
Rally Kalle Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Skrevet Desember 5, 2010 Okei Det er bra! Supersport sier jo de har god kvalitet Mye ligger ett sånt sett på hos deg da ? Er til en 318i m40 91 modell Må vente til jeg har fått noe kroner under armen før jeg handler eller bestiller noe altså bare lurer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå