integrale8v / ELS Tuning Skrevet April 8, 2012 Forfatter Skrevet April 8, 2012 pnp for s62 i e30 har du noe sånt? har avtale med tino egentlig, mn da hadde jeg slept og sende og styre til tyskland..mvh Nei s62 har eg ikke forska på.
Rune Eiken Skrevet April 22, 2012 Skrevet April 22, 2012 har rota meg til og tatt litt bilder i kveld ikke så mangen og heller ikke så god kvalitet men men bedre en ingenting Tok motoren ut av benken i går og fikk løfta den oppi, har i dag fått montert litt meir så nå nermer det seg ein prøvetur. Har også gjort litt om på vannslager i kveld.
integrale8v / ELS Tuning Skrevet April 22, 2012 Forfatter Skrevet April 22, 2012 Hvilken olje kjøler er det? Er orginal M5 kjøler som er litt modifisert.
Nom3rzy Skrevet April 25, 2012 Skrevet April 25, 2012 Å steike. Kult Kult Hadde vert morro å vist hva denne hadde gitt på racefuel Steinalderen du Er så mange som snakker i store ord innpå her så eg får overdrive litt også . hehe Hadde vært artig med racefuel ja, men det skal være bruksbil og da er det ikke så mange valg her på vestlandet. Nå er det lenge siden jeg leste hele denne tråden, så jeg husker ikke hva som er blitt gjort i motor her. Eller er det kun Vipec som er montert, samt custom grenrør? Motor er helt orginal utenom motorstyring/eksosanlegg. Grenrøra er orginale, men kattene er kappa vekk pga plassproblem. Har du noe PNP greier på gang til S50B32 eller? Ja det ligger forsåvidt klart til testing, har en plan om å få det prøvd ut men har klaffa dårlig med testbil tilgang.. Men du har vel muligens det? . S54 Pnpn funka nå fint med Elgass / Vanos så har trua på det skal gå fint til s50b32. . Er forsåvidt Pnp på min egen s50b30 også men den er enkel å lage til. Mere mikk på de andre pga vanosen er anderledes kobla. litt OT. men hva ligger ett PNP til s50b30 på i pris ca?
integrale8v / ELS Tuning Skrevet April 25, 2012 Forfatter Skrevet April 25, 2012 Er forsåvidt Pnp på min egen s50b30 også men den er enkel å lage til. Mere mikk på de andre pga vanosen er anderledes kobla. litt OT. men hva ligger ett PNP til s50b30 på i pris ca? Hei, du får en PM
Bmw325turbo Skrevet April 28, 2012 Skrevet April 28, 2012 Kjører du med den orginale oljekjøleren til girboksen, og har du plassert den å i fronten?
integrale8v / ELS Tuning Skrevet April 28, 2012 Forfatter Skrevet April 28, 2012 Kjører du med den orginale oljekjøleren til girboksen, og har du plassert den å i fronten? Den er ikke på pga alt mangla ved kjøp av girkassa. (pumpa slanger etc.). Bilen har nå forsåvidt vert ute på noen prøveturer også nå, får se om eigeren legger ut bilder.
Rune Eiken Skrevet Mai 1, 2012 Skrevet Mai 1, 2012 Da burde eg jo komme med ein stor og fin oppdatering med bilder og greier, har vert ute og kjørd litt i helgen ting fungerte veldigt bra og motoren er mye hissigere en eg trudde den skulle være spesielt på lave turtall. Dette låver veldigt bra for ein Våler tur. Rune
ELS Tuning Skrevet Mai 4, 2012 Skrevet Mai 4, 2012 Litt mørke bilder. men slik blir det når ein kun e ute og kjøre om nettene. Bilen fungerte utroligt fint, så no er det kun noen små justeringer på spissing og litt anna dill i helgen så skal nok bilen være klar til Våler til deg Rune. Nesten ferdig motorrom. kun noen deksler som mangler.
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Skrevet Mai 4, 2012 Film med lyd som gjelder her..
Dynoperformance Skrevet Mai 4, 2012 Skrevet Mai 4, 2012 Å eg har deverre ikkje tatt bilder jævla dårligt Gromt rune
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå