Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 203
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Skrevet

har rota meg til og tatt litt bilder i kveld ikke så mangen og heller ikke så god kvalitet men men bedre en ingenting :)

Tok motoren ut av benken i går og fikk løfta den oppi, har i dag fått montert litt meir så nå nermer det seg ein prøvetur.

j9jcswv1zkhm18f90g2r.jpg

fbhk0g853vmjvk0beiy6.jpg

dnqgzm6k9hjruvfcozg3.jpg

Har også gjort litt om på vannslager i kveld.

ozb0irub8pfdhdm7anob.jpg

Skrevet
Å steike. Kult Kult :applause:

Hadde vert morro å vist hva denne hadde gitt på racefuel :D

Steinalderen du :lol:

Er så mange som snakker i store ord innpå her så eg får overdrive litt også ;). hehe

Hadde vært artig med racefuel ja, men det skal være bruksbil og da er det ikke så mange valg her på vestlandet.

Nå er det lenge siden jeg leste hele denne tråden, så jeg husker ikke hva som er blitt gjort i motor her. Eller er det kun Vipec som er montert, samt custom grenrør?

Motor er helt orginal utenom motorstyring/eksosanlegg. Grenrøra er orginale, men kattene er kappa vekk pga plassproblem.

Har du noe PNP greier på gang til S50B32 eller?

Ja det ligger forsåvidt klart til testing, har en plan om å få det prøvd ut men har klaffa dårlig med testbil tilgang.. Men du har vel muligens det? ;).

S54 Pnpn funka nå fint med Elgass / Vanos så har trua på det skal gå fint til s50b32. :).

Er forsåvidt Pnp på min egen s50b30 også men den er enkel å lage til. Mere mikk på de andre pga vanosen er anderledes kobla.

litt OT. men hva ligger ett PNP til s50b30 på i pris ca?

Skrevet
Kjører du med den orginale oljekjøleren til girboksen, og har du plassert den å i fronten?

Den er ikke på pga alt mangla ved kjøp av girkassa. (pumpa slanger etc.).

Bilen har nå forsåvidt vert ute på noen prøveturer også nå, får se om eigeren legger ut bilder.

Skrevet

Da burde eg jo komme med ein stor og fin oppdatering med bilder og greier, har vert ute og kjørd litt i helgen ting fungerte veldigt bra og motoren er mye hissigere en eg trudde den skulle være spesielt på lave turtall. Dette låver veldigt bra for ein Våler tur.

Rune

Skrevet

Litt mørke bilder. men slik blir det når ein kun e ute og kjøre om nettene.

Bilen fungerte utroligt fint, så no er det kun noen små justeringer på spissing og litt anna dill i helgen så skal nok bilen være klar til Våler til deg Rune.

Nesten ferdig motorrom. kun noen deksler som mangler.

6sbf1do1ybygu924i0b1.jpg

cy27xs6bbz30472a0kfl.jpg

lmd8ppiyypn7jy2nmu60.jpg

gpq4f75pnp17530ufk5k.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...