Gå til innhold

katalysatorfeste til midtre potte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! Fjerna eksosanlegget fra katalysator til fordel for nytt jatex fullt eksos fra kat..

Men skruene og festet som holder katalysator og midtre potte sammen, var så rustet fast, at det bare så ut som en stor rustklomp. Kunne nesten ikke se at det var noen skruer der. Så da måtte jeg ty til vinkelsag, og kuttet ov dette. Fikk til slutt av eksosanlegget. Men nå er jo også festene som satt på katalysatoren som skal festes i bakre potte også vekke. Kan heller ikke finne noen sånne fester på nettet. Har jeg nå rett og sltt gjort en voldsom feil? ser heller ikke hvordan noen eventuelle nye fester kan gå inn på enderørene til katalysatoren da det er en liten "vipp" eller bøy oppover på enden. Så får jo uansett ikke tredd den innpå om det skulle gå ann å kjøpe nye... Må jeg rett og slett gå til innkjøp av en ny katalysator?

Litt vanskelig å forklare dette. Men håper noen forstår :)

Er forresten en e34 520i :wink:

Skrevet

Du kan få kjøpt nytt feste som du sveiser på. Altså kapper av den gammle biten du har "ødelakt" og sveiser på en ny.

Har du bilder av saken?

Skrevet

Får ikke lagt ut bilder, og vet ikke helt hvorfor. Får lastet de opp, men da jeg meldingen blir publisert kommer ingen bilder, men en feilmelding..

Men hvor får man kjøpt disse festene? har lett på koed og andre liknende sider, ringt til GS og hver innom mekonomen, men ingen selger disse som løse deler.

Skrevet

Ja, men det må være last resort. Er så kjedelig om du en gang måtte ha av eksosen igjen.

Om du skulle sveise, så husk å hiv på noe varmebestandig lakk så det ikke begynner å ruster så fort

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...