jeh Skrevet November 12, 2010 Skrevet November 12, 2010 noen som kjender til om dette lar seg motere andre steder en hos bmw noen som har etter montert dette da dem skal ha ca 40 laken for dette savner veldig å komme ut til god varme bil ikke spes lyst på defa pakke men mulig jeg må krype til korset
jeh Skrevet November 13, 2010 Forfatter Skrevet November 13, 2010 ingen som har fått etter montert dette her inne
Leo Skrevet November 13, 2010 Skrevet November 13, 2010 Bosh verksteder (hamar) har en pris på ca 20000, sjekket i dag på nett....Dyrt Koster 1075 euro på ebay.de pluss montering for Webasto med fjernkontroll med rekkevidde 1000 meter. Så var det monteringen da - 4 timer for et verksted som vet hva de gjør sto det og lese på et innlegg fra webasto i tyskland. Eller gjør det selv og få bilen kodet etterpå - koster vel skjorta det også. Sjekker dette selv hva som er lønnsomt.. God Helg
Bonden Skrevet November 13, 2010 Skrevet November 13, 2010 En ettermontert Webasto eller Eberspächer trenger ikke kodes inn så lenge den ikke skal styres av bilens timer fungsjon i instrumetet(hvis det er mulig på din modell) . Webasto er vel kansje den som det finnes best monteringssett til da det er det som brukes av Bmw orginalt.Det koster vel sikert 20-25 etter hvilken modell det skal instaleres.Har selv montert flere Eberspächer på ulike bilmodeller(ikke bmw) det tar ofte 4-8 timer avhengig av modell.
GB500 Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Hei mulig jeg er litt sent ute men så denne først nå, jeg dro helt til Polen for å få dette gjort på min e91 320dat. 14000 ferdig montert eberspacher med den kuleste fjernkontrollen (du kan sjekke temp i bilen osv...) alt i alt ikke så billig men vi fikk oss en langhelg og litt shopping i szczecin si fra dersom du vil ha kontant info for verkstedet Thomas
jeh Skrevet November 23, 2010 Forfatter Skrevet November 23, 2010 da ble det komplet fefa pakke på meg , ga opp dette med dissel varmer , snufs snufs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå