Larswilliam Skrevet November 12, 2010 Share Skrevet November 12, 2010 Arbeidsbil, bruksbil, vinterprosjekt, vinterbil? nettopp eu godkjent i 2 nye år. hel og grei bil AutoDB-kode: 1239595 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet November 12, 2010 Share Skrevet November 12, 2010 Står hvor? Hvor mye skal du ha? Og hva er feil med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 12, 2010 Share Skrevet November 12, 2010 Meget pen ungdoms/arbeids/vinter-bil selges! Bilen ble EU godkjent for 2 uker siden, med 1 ener feil (deffekt spylerdyser) Bilen har gått 350000km, mens motor har gått ca 240000 har desverre ikke papirer på dette, men fikk opplyst på eukontroll at motor var frisk og forbrente meget bra. bilen har nettopp fått nye bærearmer, hånbrekk klaver og foringer i stabstag. Xenon er montert i kjørelys, og Pioneer spiller med usb er montert. Bilen har også justerbar shortshift. Skinntrekk på seter, noe slitt på sjåfør stol. Negativt: Visker fungerer kun på full hastighet Spylerdyser virker ikke ikke lys i dashboard. En baklykt er litt knust. kasterstag høyre front bør byttes. Liten bulk på bakluke Bilen leveres med sommer og vinterdekk på ALU. Regreim sett til motoren følger med. Her har du en meget god og stabil bil enten det skal være til hverdagsbruk, som ungdomsbil eller til og fra jobb. Skitten bil på bildene. jeg vasker ikke bilen når det er 10 minusgrader ute Bilen selges ikke under angitt pris. da bruker jeg den heller opp selv i vinter. Annonseselgere kan også få kjøpe bilen Jeg ser helst at jeg blir kontaktet på mail eller sms, så kan jeg ringe deg opp igjen, da jeg ikke kan prate i tlf på jobb. KontaktNavn: Lars William Telefon: 400 17 670 Fylke: Sør-Trøndelag Poststed: FLATÅSEN E-post: Send e-post Endre / Slett annonsen Se statistikk Forleng liggetid PrisinformasjonPris: 19.000,- FinansieringBilenKjøretøygruppe: Personbil Merke: BMW Modell: 5-serie Årsmodell: 1988 Betegnelse: 520i Chassistype: Sedan Utvendig farge: Blå Interiørfarge: sort skinn Ant. dører: 4 Ant. seter: 5 Kilometerstand: 240.000 km Regnr: AR53315 MotorMotorvolum: 2000 ccm Girkasse: Manuell Drivstoff: Bensin Hjuldrift: Bakhjulsdrift TjenesterSjekk heftelser på AR53315 Radarvarsling Finansiering Gratis NAF test - TV & nettauksjoner Vi Menn - Bil Eiker Motorshop, dekk/felg-salg-fraktfritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet November 15, 2010 Forfatter Share Skrevet November 15, 2010 bump. 16000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet November 15, 2010 Share Skrevet November 15, 2010 Interessert i innbyttebil? Mye rust på bilen forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet November 15, 2010 Forfatter Share Skrevet November 15, 2010 hva tenker du på da? noe rust helt nederst på bakluka, som så vidt vises. er faktisk overrasket over hvor lite det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Har en mondeo som går greit, men må på eu til våren. Den går vel ut vinteren men for min del så tror jeg den går på høggern til våren en gang. Er ikke noe galt med bilen, men har fått en bulk og et stygt rust angrep. Er på utkikk etter en vinterbil som skal bli banebil med tiden, men må se ann litt hvor mye jeg er villig til å gi i førte omgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet November 16, 2010 Forfatter Share Skrevet November 16, 2010 da er det nok mere interesse for cash. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet November 28, 2010 Forfatter Share Skrevet November 28, 2010 bump. innbytte mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2010 dette må da være rimelig for euok bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2010 skilta ble stjelt uka her, men den er klar til å leveres neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet Desember 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2010 må bort. kom med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå