bmwgr Skrevet November 12, 2010 Skrevet November 12, 2010 Hei jeg har en bmw e36 318 is coupe 1993 modell. Og jeg har ett problem med vinduet mitt på siden min. Den har hele tiden lagd litt sånn klakke lyder når jeg tar den opp og ned akkruatt som at den går litt før den griper tak i vinduesruta mi. Og i det siste har den plutselig ikke ville gå i det hele tatt og hengt seg opp. Så plutselig har den kommet seg når jeg har slått av og på bilen og lukket opp og igjen døra. Men i går ville den bare ikke opp ett jeg tok den ned. Noen som vet hva det kan være ? Det klikker i motoren i døren. Men noen prater om klips som sitter der. Noen som kjenner til dette ? Hjelp! Jeg fryser
svartbekk Skrevet November 12, 2010 Skrevet November 12, 2010 jeg hadde en e36 318i før, med sveiv. Men der hadde klipsene røket. så den dro seg ikke opp. Kjørte til bmw og kjøpte 2 nye, kostet 24kr stk eller noe. veldig enkelt og bytte hvertfall Husk å være forsiktig med klips når det er kaldt
bmwgr Skrevet November 12, 2010 Forfatter Skrevet November 12, 2010 Ja ok takk for det . Er det noen flere som har opplevd noe eller som har peiling ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå