Limbo Skrevet November 12, 2010 Share Skrevet November 12, 2010 Heisann. Selger nå min bil etter jeg hadde ett uhell på glatten. Bilen selges som delebil/reparasjonsobjekt. Bilen er bare skadet bak. Om du har tenkt og reparere bilen må det til med ny bagasjeluke, støtfanger og muligens strekke ut gulvet i bagasjerommet om du vill ha det skikkelig pent. Bilen drypper også litt bensin etter krasjet, har mistanke om at det er bensinpumpen som er defekt. Det kan og være en slange som har dotte ut, eller er ødelagt. Bilen starter og går, bilen fusker litt på lavt turtall, har skiftet luftmengdemåler uten hell, og har fått tips om at det mulig kan være topppakning. Ellers er motoren i veldig god stand, starter og går alltid. Vinterdekk med noe slitt dekk følger med Tar i mot bud over 7000,- ta helst kontakt etter kl. 15:00 på hverdager Meget bra motor Fin i lakken, ingen store riper img]http://images.bimmers.no/files/cjkyrlj4jvrj3qvc2wt8.jpg Skinntrekk Fronten Bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet November 12, 2010 Share Skrevet November 12, 2010 Bilen min ble kondemert med en mindre skade en det der. Blir nok vanskelig å få rettet ut den bulken der om jeg ikke tar feil. Gidder du ta bilde innvendig i bagasjerommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limbo Skrevet November 13, 2010 Forfatter Share Skrevet November 13, 2010 Skal gjøre det i morgen Men bilen er da fult brukende til delebil, da. Og bilen er ikke blitt kondemd. Den ble EU godkjent til 2012 for noen måneder siden og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Trenger du ny bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 kan kjøpe baklyktene av deg samtidig som du kan få noen orginal med i bytte har vært lenge på jakt etter di lyktene, så håper du vil være så snill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limbo Skrevet November 26, 2010 Forfatter Share Skrevet November 26, 2010 Trenger du ny bil? Yes, er på leit etter ny bil. Hva tenkte du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limbo Skrevet November 26, 2010 Forfatter Share Skrevet November 26, 2010 kan kjøpe baklyktene av deg samtidig som du kan få noen orginal med i bytte har vært lenge på jakt etter di lyktene, så håper du vil være så snill Får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 vær så snill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limbo Skrevet November 26, 2010 Forfatter Share Skrevet November 26, 2010 Hvor mye er du interessert i og gi da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 du kan få med strøkne orginal lykter å 500 ? eller noe du trenger til E34 eller E36 ? har alt liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limbo Skrevet November 26, 2010 Forfatter Share Skrevet November 26, 2010 Jeg trenger ingenting til noen biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Trenger du ny bil? Yes, er på leit etter ny bil. Hva tenkte du på? Har en 96' 318TDS touring, 223 tusen på telleren, ingen rust, ingen skader eller steinsprang på bilen, fint interiør osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limbo Skrevet November 27, 2010 Forfatter Share Skrevet November 27, 2010 Touring er dessverre ikke så interessant ettersom jeg er 18 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Touring er dessverre ikke så interessant ettersom jeg er 18 år Jeg er 21år og har ikke bruk for touring, men er greit å ha, go plass og billig i drift+ at det er go plass til anlegg i bilen Men vist du ikke er interisert så er det greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limbo Skrevet November 30, 2010 Forfatter Share Skrevet November 30, 2010 Ladet opp batteriet og startet bilen i går. Det er fortsatt 40L bensin på bilen, så om det lekker bensin er jeg usikker på. Det kan være at det har lekket litt akkuratt i støtet. Bilen står i garasjen nå, og det lukte litt bensin, så viss det lekker er det ihvertfall ikke snakk om mer enn et par dråper. Bilen har helt nytt senkesett, stivt og fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå