Gå til innhold

Vår nye Alpinhvite BMW F11 M-sport! Senkesett side 10!


M3cabriolet
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 175
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette blir man misunnelig av. Elsker de nye 5 og 7 -seriene :D

Du må jo bare ha det helt fantastisk når du kjører! Kan ikke tenke meg noe annet enn at du er en glad person om dagen :D Grattis så mye!

Er det noen positive "ting" med bilen som du har kommet over og synes er artig og oppdage som du ikke hviste om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir man misunnelig av. Elsker de nye 5 og 7 -seriene :D

Du må jo bare ha det helt fantastisk når du kjører! Kan ikke tenke meg noe annet enn at du er en glad person om dagen :D Grattis så mye!

Er det noen positive "ting" med bilen som du har kommet over og synes er artig og oppdage som du ikke hviste om?

Ja, de nye bimmerne har blitt herlige!! :D jeg har falt pladask for f10/f11, og dette er pr dags dato den perfekte bil for oss! den er noe større enn e61 også, så dette er jo bare et pluss når man har barn med behov for plass til barnevogn, og en frøken som liker å pakke litt for mye enn litt for lite når hun skal på tur! :lol:

det er mange ting jeg har kommet over som jeg ikke visste på forhånd som er i positiv retning, men dette er detaljer og det er vanskelig å huske alt. ting som at de har fått koppholderene i midtkonsollen, istedet for akkurat der passasjeren har kneet når de skal ut/inn av bilen, og dermed drar med seg driten som på e61 er jo ikke å forakte.

den er også betydelig bedre støydempet enn tidligere. setene er bedre på alle måter, den generelle kvaliteten på hele bilen føles bedre enn noen gang! jeg er også UTROLIG imponert over sportsautomaten, særlig med denne nye 8-trinns kassa.den girer så mykt og lett at man knapt merker noe, og i manuell girer den lynkjapt!gleder meg til sommeren og prøve den i sport+. mercedes kan bare gå å gjemme seg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Synes ikke disse bilene var noe særlig fete når de kom ut.. :?

Men kommer seg nå, hadde ikke sagt neitakk til den liksom! :)

Var det samme med E90-92 da, syns ikke noe om dem i starten og plutselig så det de himmelske! =P~

Jeg har det sånn at etter E38, E39 og E46, så har jeg ikke likt utseende på BMW.

Men nu når feks F01 og F10 kom, så tenkte jeg "Yes, BMW er tilbake!" :D

Skulle foresten ha vært artig og kunne sammenligne min E38 med F10, og sett om jeg hadde klart og motstå fristelsen mot ny bil :)

Ta noen bilder av førermiljø og sånne småe positive ting du kommer over bilen...

Kanskje jeg er litt gammeldags nu, men tru hvordan det hadde vært og satt på stripe i mattsvart langs knekken i karosseriet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Synes ikke disse bilene var noe særlig fete når de kom ut.. :?

Men kommer seg nå, hadde ikke sagt neitakk til den liksom! :)

Var det samme med E90-92 da, syns ikke noe om dem i starten og plutselig så det de himmelske! =P~

Jeg har det sånn at etter E38, E39 og E46, så har jeg ikke likt utseende på BMW.

Men nu når feks F01 og F10 kom, så tenkte jeg "Yes, BMW er tilbake!" :D

Skulle foresten ha vært artig og kunne sammenligne min E38 med F10, og sett om jeg hadde klart og motstå fristelsen mot ny bil :)

Ta noen bilder av førermiljø og sånne småe positive ting du kommer over bilen...

Kanskje jeg er litt gammeldags nu, men tru hvordan det hadde vært og satt på stripe i mattsvart langs knekken i karosseriet?

hehe, har delt litt samme oppfatning som deg, men nå er det liksom bare elsk!! jeg kan sitte lenge å bare se på bilen, og jeg har igjen begynt å ta små omveier når jeg kjører. :lol: vi har også en e38 728ia, og jeg skal garantere deg at den føles som hest og kjerre i forhold! :wink: jeg skal knipse noen detaljbilder og diverse når tid og føreforhold tillater det. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt 2 stk E38 og det er også fantastiske biler, men etter at jeg fikk min 525da F10 i juni så kommer nok E38 desverre for kort!! nesten alt er bedre med F10!! Spesielt den fantastiske 8 trins sportsautomaten, ellers synes jeg også at det er meget bra lyd i hifi-professional, bedre en jeg håpet på da jeg bestilte bilen i februar :-) runflat dekkene er bare dritt da, men kurante 20" fra BMW ble jo et pris tillegg på nesten 50 000,- så de blir kjøpt en annen plass til sommer'n! Er litt skeptisk til at det ikke er plass til reserve hjul da, men fikk med 5 års gratis vei hjelp så da får de fikse det, har bare positive erfaringer med bilen så langt, min har ruslett 13 000km nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får jo e60 ganske billig nå da med masse ekstrautstyr til hall pris.. selv hadde jeg fått en E60 530da for det jeg betalte for min F10 525da med det samme utstyret! Jeg ser ikke helt poenget med å kjøpe ny bil av en utgående modell, vill også tro at verdigtapet er større på en 2010 modell E60 enn en 2010 modell F10... Det er vel en grunn til at det er hall pris på mye av ekstra utstyret :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gratulerer så mye :) Vakkert rett og slett! Skal holde øynene oppe for bilen i byen ;)

du har nok sett den. har vært en del på hamar i det siste, for frøkna har brukt den på jobb i noen dager imens jeg har skiftet noen småting på 7'ern hennes. :)

Når det er sagt, jeg er mektig imponert over denne bilens egenskapet på vinterføre! den er rett og slett helt perfekt!

synes denne er like god som firmabilen (-08 suburban 4x4 ) og da snakker vi BRA! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...