MagnusHN Skrevet November 13, 2010 Skrevet November 13, 2010 Som tittel sier, selger jeg et strøkent mørkt stoffinteriør til E36 sedan. Ingen hull eller stygge merker! Kommer fra en norsk bil fra 1996. - Framstoler m/varme, manuelle - Baksete, hel rygg - Hodestøtter bak - Dørsider, manuell sveiv bak - Lyst taktrekk m/kasett for takluke Gi bud, ikke skambud! Ser helst at det blir hentet Selger også, girkulen i skinn, midtkonsollen og rattet Mvh Magnus Nyeggen
MagnusHN Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Skrevet Mai 18, 2011 Ingen som vil bytte ut sitt slitte interiør?
MagnusHN Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Skrevet Mai 31, 2011 hm, skal bare sjekke frakta først, så kan jeg legge ut bilde også men vil ha 200,- for girkulen. Sender deg pm
Tuborgs Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 hm, skal bare sjekke frakta først, så kan jeg legge ut bilde også men vil ha 200,- for girkulen. Sender deg pm Hva skal du ha for framsetene? har du peiling på om desse passer på e30?
MagnusHN Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Skrevet Juni 1, 2011 Selger helst samlet. Men trur man må ha et annet understell på setene for å ha de i e30.
MagnusHN Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Skrevet Juni 18, 2011 Opp! Er bare å gi bud på hver del egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå