Ajern Skrevet November 13, 2010 Skrevet November 13, 2010 Hei! har nå ribbet en delebil jeg hentet i sverige, selger nå alt av deler jeg ikke trenger selv. alt selges samlet for 4000,- eller høyst bydende. kan nevne noe av det jeg har: - delemotor med gåen topp (sprekt) ikke noe slakk i turboen - dører - koffertlokk - framskjermer - sidekjørt - takluke motor - fjærbein - ratt m/airbag - sideruter - baklykter, framlykter - lyse skinnstoler med dørtrekk - analog klokke - automatkasse - mellomaksel - el speil også masse småtteri og andre ting jeg ikke husker i farten! kan også selges separat vis det er ønskelig! bilder kan skaffes
icemanM5 Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 Du har ikke diff med brems fra tds da...? MVH
Christer Knutsen Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Har du den eksosdelen med fleksibennet??
Ajern Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Skrevet Desember 9, 2010 ja, men den er sveisa fast på et 3toms rør..
Forbiss Skrevet Desember 9, 2010 Skrevet Desember 9, 2010 Er dette deler til touring eller sedan? E på jakt etter grått skinn til sedan. Du bur jo bare et "steinkast" unna så det hadde passa meget bra om du skal selge fint grått skinn til sedan:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå