Olelink Skrevet November 15, 2010 Skrevet November 15, 2010 Ikke langt unna hvertfall. Vet flere som kjører 320 diff på m50b25 uten noe som helst slags problem. Selv med hard bruk. Er jo ikke akkurat natt og dag forskjell mellom b20 og b25. Snu heller på det, 320 diffen holder fint på b25 motor, like grovt dimensjonert eller ei. Men for all del, selv hadde jeg bytta ut alt til 325 deler. Så poenget mitt er bare at det ikke er nødvendig. Mange som blander sammen deler når de bygger om hjemme i garasjen. Automat kasse diff gir f.eks håpløst lav giring.
OLEZZ Skrevet November 15, 2010 Skrevet November 15, 2010 Går helt fint med 320 diff og 325 motor. Selv med hard kjøring. Jeg hadde 320 diff på en 325 turbo. Der var det 260 på hjula, og det holdt en god stund med skikkelig herjing, før den tok kvelden.
hao Skrevet November 18, 2010 Forfatter Skrevet November 18, 2010 Hvis jeg skifter diff da med en ny utvekling vil da speedometeret bli rett? Måles fart ut fra diffen?
Olelink Skrevet November 19, 2010 Skrevet November 19, 2010 Ja farten måles utifra diff, men den måles på den utgående siden så med begge diffene blir speedometeret rett for føleren er den samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå