bjørn vidar Skrevet November 14, 2010 Share Skrevet November 14, 2010 BMW E34 -1993 mod -520i -km:245000 Akkuratt Eu-godkjent Bilen ble hellakkert vår/sommer 2010 grunnet påkjørsel. Byttet da begge kanalene, hjulbuer, og sveist litt rust i hjørnene bak. Byttet farge og har derfor lakkert inni dører også. Ble lakkert i Mauritsius blue som er en orginal bmw farge. polyretan foringer i nesten alt i understell Bilen er 99% strøken innvendig. vanlig svart stoff interiør Bruker ingen olje eller vann, og motor sviver som en klokke Senket 60/40 godkjent i vognkort Svartlakkerte m5 felger 225/45-17 gode dekk både sommer og vinter Du kan velge om du vil ha org. 15'' alu med pigg eller vanlig stålfelg uten pigg på vinterhjul. klare tåkelykter og baklykter og angeleyes hovedlykter. Denne vurderes solgt, må ikke vekk. bud over 60.000(var en som bydde 60.000 for den i sommer og da takket jeg nei) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynomite Skrevet November 15, 2010 Share Skrevet November 15, 2010 Hvordan skade var det bilen ble utsatt for? Var den omfattende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn vidar Skrevet November 15, 2010 Forfatter Share Skrevet November 15, 2010 var en som kjørte i sida på meg. så v. framskjerm. v. framdør og litt på v bakdør ble bulket/oppskrapt. var ingen skader i selve karroseriet på bilen. Men byttet alle 4 dører+ begge framskjermer og begge kanalene grunnet begynnelse på rust. glemte å skrive at motorrom ikke er lakkert. men både panser, dører og bagasjelokk er lakkert både innventig og utvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE3452012v Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 hva heter lakken?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 hva heter lakken?? Har du i det hele tatt lest det han skriver? Står ganske sort på hvitt i første post.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynomite Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Hvor i landet holder bilen til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Denne står i Arendal. Og jeg kan skrive under på at denne bilen er meget pen. Verdt en titt om man er på utkikk etter en E34 som er godt over gjennomsnitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn vidar Skrevet November 17, 2010 Forfatter Share Skrevet November 17, 2010 hehe. takk takk sammigun. synd jeg ikke fikk kjøpt skinn interiøret ditt og satt i den. hadde trukket opp litt i pris det også Har jo fortsatt 2.5l'eren din:) så hvis ikke jeg får inn et fint bud på bilen så putter jeg oppi den motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE3452012v Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 hva heter lakken?? Har du i det hele tatt lest det han skriver? Står ganske sort på hvitt i første post.. oi! så bare fort over bildene og synes det var knallgromt! sorry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn vidar Skrevet November 18, 2010 Forfatter Share Skrevet November 18, 2010 er jo selvfølgelig nypolert på de bildene, men ja det er en virkelig smooooth farge. ser utrolig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbpE30 Skrevet November 18, 2010 Share Skrevet November 18, 2010 hehe.. lurer på va min er vert. e34 525 touring nylakka "samme farge" og gjennomført der alt under er nytt. og NYTT skinn interiør er på vei. Lykke til med salg fin denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Pm sendt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Kjenner noen ham her, sånn at jeg får tatt kontakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet April 23, 2011 Share Skrevet April 23, 2011 Tror du skal kunne treffe mannen på 41258088...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Tror du skal kunne treffe mannen på 41258088...... Tusen takk for det! Fikk kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå