Splint Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 Hei! Lufter interessen for min 2000 mod. 320Ci. Utstyr: - Cruisekontroll - Skinnratt med multifunksjon - Xenon - Sportsstoler - Setevarmer - Midtarmlene (ettermontert) - Sommer (17") og vinter (15") hjul. Begge har bra mønsterdybde igjen Generelt: Bilen er importert fra Tyskland i 2000. Utifra papirene jeg har på bilen, ble den først kjøpt inn av HiData AS, for så å bli solgt til en tannlege på Østlandet. Han har pendlet frem og tilbake fra jobb i denne bilen, derav kilometerstanden. Er langkjørt, men sviver vanvittig fint. Jeg kjøpte bilen i sommer i år, men har nettopp kjøpt meg lelilighet og kan gå til jobb, og selges da den ikke vil bli brukt. Bilen skal EU-godkjennes nå denne måneden. I regi av dette, har jeg handlet inn ny olje til motor og bakaksel, alle skivene og klossene rundtom og diverse filtre. Dette vil bli byttet før salg, og bilen selges ferdig EU-godkjent. Bilen er helt original. Ikke noe jallaplastikk eller annen sjit. Bilen har per i dag rullet 271000. Den har vært langkjørt fra første stund, og har fått jevnlig vedlikehold. Sviver veldig fint, ingen ulyder fra motor. Lakken kunne vært penere. I sine år på østlandet har den fått en del steinsprut på panseret, og dette har resultert i litt rust over venstre frontlykt. Det er også begynt å rustboble litt på bakluken, rett over skiltlysene. Bilen har en liten bulk under passasjerdøren og en ripe på skjørtet. Dette vil bli rettet og lakkert før salg. Pris: Prisen er satt til 95000,- Kan diskuteres noe ved hurtig avgjørelse. Er ikke sikker, men tror dette er den billigste 2000 modell Coupeen med rekkesekseren som ligger på nett for øyeblikket. Kan også vurdere en billigere bil + mellomlegg i inbytte. Kom med forslag. Alt vurderes Ved interesse kan man best nå meg per mail på f.vetaas@gmail.com eller frank@gripsgard.no Bilder kan sendes per mail eller via MMS =) Ellers har jeg noen her: http://www.lillelauritz.net/#4
Splint Skrevet November 16, 2010 Forfatter Skrevet November 16, 2010 Lagt inn bilen på Finn.no nu. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=25504252 Førstefyr til mølla!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå