Joher Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 Hoi! Sliter ved kald motor at bilen ikke klarer å holde tomgangen rett etter start, og bare detter ned på hoste hoste turtall. Høres ut som en gammel snekke faktisk. Alt funker egentlig helt fint, er bare å gi gass, men er utrolig irriterende. Når motor eg varm så småhoster den på tomgang, den høres litt rar ut, har ikke noe fin gange. Bilen er en 98 316 touring, M43B16 heter vel motoren... Noen som har tips før jeg starter feilsøkingen?
Joher Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Skrevet Desember 3, 2010 Bumper denne.... Like før dette lille problemet fører til helt ny bil - og vraking av touringen...
kimf Skrevet Desember 3, 2010 Skrevet Desember 3, 2010 Under det huset gass viren er kobblet på, der er det en liten tapp som det skal stå en slange på, sjekk at denne er der. på min hjalp det å bare plombere den tappen under der, hadde nøyaktig samme symptomene. har enda ikke funnet ut hvilken slange som skal stå der, men det kom veldig my falskluft inn tappen der. tror kansje det er noe lufting til bensin tanken som skal være kobblet på der.
Exscalibur Skrevet Desember 3, 2010 Skrevet Desember 3, 2010 hehe gi lyd fra deg da vist du kjøper ny bil
Joher Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Skrevet Desember 3, 2010 Under det huset gass viren er kobblet på, der er det en liten tapp som det skal stå en slange på, sjekk at denne er der.på min hjalp det å bare plombere den tappen under der, hadde nøyaktig samme symptomene. har enda ikke funnet ut hvilken slange som skal stå der, men det kom veldig my falskluft inn tappen der. tror kansje det er noe lufting til bensin tanken som skal være kobblet på der. Fantastisk! DET ska eg sjekke, takker så mye Jepps ska gi en lyd. Rart det derre med at man ikke orker å skru på bruksbilen så mye, bare vil at den skal virke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå