Øyvind Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 Har Carsoft 6.5 og har plutselig funnet feilkode 9C78 Sproeierverwarming på min E61. Feilkoden kommer under Airco (Aircondition-modulen) HKL heter det vel også på Carsoft. Hva er det? Noen som vet??? Verwarming - Forvarming av ....... men hva er sproeier?
winchester Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 Klarer ikke finne helt ut hva Sproeier betyr.. Kanskje glødepluggene?
ArildSN Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 forvarming av dyser?` Sproeierver er vel navnet på Dyse/spreder?
Øyvind Skrevet November 15, 2010 Forfatter Skrevet November 15, 2010 Airco-modulen (Aircondition) faktisk, det glemte jeg å si! Skal skrive det inn i mitt første innlegg i tråden...
tordf Skrevet November 15, 2010 Skrevet November 15, 2010 Tror sproeier betyr spreder eller sprayer. Vervarming er oppvarming. Kan det være vindusspylerdysevarmen? Eller oppvarming av en annen dyse/åpning.
Øyvind Skrevet November 15, 2010 Forfatter Skrevet November 15, 2010 Ja, jeg har tenkt på de oppvarmede spyler-dysene på panseret. Men hvis det var feil på de, skulle den feilkoden komme opp under Airco ? Skal ta å måle (ohme) de spylerdysene med et multimeter, se hva jeg finner ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå