eXclusive Skrevet November 15, 2010 Share Skrevet November 15, 2010 Hei Jeg har en bil som jeg skal bli kvitt pga ny bil. Bilen er EU godkjent til januar/februar 2011. Det er feil med tomgangsregulator, og kupe vifta blåser ikke, Men starter og går bra. Ny radiator, nye travers foringer, nye bremseskiver og klosser foran. Selges som hel dele bil, eller om noen vil prøve å få den godkjent 2011. Calypso rød farge, ny front pga kollisjonsskade som jeg ikke hadde skyld i. Det er et rør ifra bensintanken som det er lekk i, men en tank på 300 kroner så lekker den ikke, da ventilasjons røret er lengre opp på tanken. Det er hvite blinklys. Det er litt slitt på førersete, men ellers er det greit interiørmessing, stoff. M50B20 motor Gått 205000 kilometer Bilen selges for 10 000, eller et akseptabelt bud. Det er ikke skilter på den nå, pga levert inn pga forsikring på den nye bilen, så de kan fort hentes. Send PM helst hvis interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå