AC Skrevet November 15, 2010 Skrevet November 15, 2010 Har ein gammel m50 som fjusker av og til. Virker som den mesten blir kvælt av og til,kommer og går! sviver litt lågere enn vanlig på tomgang og trur eg. Noen som har peiling på dette? kan det være bensinfilter,luftfilter,luftmengdemåler..?
E-39 Skrevet November 15, 2010 Skrevet November 15, 2010 Det lureste er nok å ta en diagnose hos Bmw. Det kan fort bli dyrt av å bytte del etter del før du finner feilen.
AC Skrevet November 15, 2010 Forfatter Skrevet November 15, 2010 Ja kansje det! Trur fort det kan bli del etter del her..
Julian Sommer Skrevet November 15, 2010 Skrevet November 15, 2010 Har samme problemet på min, jeg har koblet av luftmengdemåleren. Da kutter den hvertfall ikke lengre, selvom den går ujevnt på tomgang. Så på min er det med andre ord den som er feilen.
AC Skrevet November 16, 2010 Forfatter Skrevet November 16, 2010 Har samme problemet på min, jeg har koblet av luftmengdemåleren. Da kutter den hvertfall ikke lengre, selvom den går ujevnt på tomgang. Så på min er det med andre ord den som er feilen. Ok skrudde bare av kontakten på luftmengdemåleren då ?
AC Skrevet November 16, 2010 Forfatter Skrevet November 16, 2010 Kjørte noen mil nå,med luftmengdemåleren av og på. Men bilen fjuska egentlig lite i dag både med kobla til og ikkje. Men turtallet virker akkoratt litt for lågt nor kobler til luftmengdemåleren igjen.
Olelink Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 Søk i forumet, dette er ett av de mest diskuterte tema´ene her og vi har skrevet side opp og side ned om dette problemet før
AC Skrevet November 17, 2010 Forfatter Skrevet November 17, 2010 Ok,takker! prøver det då! Lokta bensin frå motoren og når daua den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå