Kjetil A Skrevet November 15, 2010 Share Skrevet November 15, 2010 Lurer på om noen har noen tips til problem jeg har med webastoen. Har en E60 `07 mod. Webastoen fungerer hvis jeg bruker timeren i kjørekomputeren og direkte funksjonen, men når jeg bruker fjernkontrollen går den akkurat 5 min så slår den seg av. Noen som har vært borti noe sånt før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo Skrevet November 15, 2010 Share Skrevet November 15, 2010 Gå til følgende link http://www.pdfgeni.org/fd/webasto-einba ... c-pdf.html her er det manualer fra alt om installering og feilsøking. Øverst på listen (nesten) så er det om BMW og ca på midten er en generell fra Webasto samt fjernkontorllen. Kos deg:) Jeg fant siden når jeg søkte i forhold til å installere selv.... Leo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo Skrevet November 15, 2010 Share Skrevet November 15, 2010 Glemte at det stod på siden en pålogging på webasto sine sider, har ikke sjekket enda. Følgende er www.webasto.de Kundenr. 10471 Passord: Webasto er å finne i manualen som står på forrige innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil A Skrevet November 15, 2010 Forfatter Share Skrevet November 15, 2010 Takk for tipsa. Må nok friske opp igjen tysken min litt skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo Skrevet November 15, 2010 Share Skrevet November 15, 2010 Søk i forumet på webasto montere selv av meg....lagt ut flere linker der en på engelsk. se der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå