Rødbmw Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Skal ha meg nyere bil , og må da kvitte meg med E30'n.. viewtopic.php?f=6&t=168996 Link til bilder... står vel også hva som er gjort på den linken..men kan kjapt nevne noen specs Orginal 325Ix, gått 175000km, Ny motor(gått ca 4000km med kvittering på 27.000kr), ny kardang,nye skiver og klosser rundt om eu godkjent for 1måned siden i forbindelse med eu kontroll så måtte jeg bytte: lenkestag foran, bærearmsforing, lenkestag bak,ytre styreledd H/V Gode Goodyear piggdekk rundt om på 14" felg 16" Rondell felger på sommer med helt nye dekk.(er ikke de som er avbildet) Senket 40-40, ikke godkjent men har TUV papirene.. Tar gjerne i mot bud, evt bytteforslag er hovedsaklig på jakt etter E46 Touring . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffe Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Virka som ein flott bil. Kva pris område tenker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atlee Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Har du et tlfnr jeg kan nå deg på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødbmw Skrevet November 16, 2010 Forfatter Share Skrevet November 16, 2010 jeg er for tiden offshore på nordsjøen, så har dessverre ikke mobildekning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuxXx Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Prisantydning? gjerne på PM, takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødbmw Skrevet November 26, 2010 Forfatter Share Skrevet November 26, 2010 Går for 30 lapper, har sett meg ut noen biler jeg kunne tenkt meg så hadde vært greit med litt kapital:D Har forresten blitt montert splitter ny slavesylinder,. Det er også med anlegg i bilen (cd spiller, rockford fosgate 6x9 i hatthylla, fence audio 12" sub og BOSS forsterker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut811 Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Er veldig interessert i bilen:) men hadde gjort seg med noen bilder av bilen sånn den står idag;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødbmw Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2010 Skal få tatt flere bilder av den når jeg kommer hjem fra sjøen!! er hjemme om ei uke:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødbmw Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2010 Nå er jeg kommet hjem fra sjøen, og nye bilder skal taes ! er det noen som fortsatt er intr i bilen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Jeg var å testet min IX i går. Med tilhenger på 900 kg var det ikke stress å ta bakkestart på snø Dette er en kongebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 fint og fått inn noen bilder av denna, og hvor er smøla eller hva det nå het Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 Smøla er nord for Kristiansund, i Møre og Romsdal Skal ta en prat med eier å få han til å ta noen bilder, om han har tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet Desember 25, 2010 Share Skrevet Desember 25, 2010 Jeg er intresert men vil se bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Bilen ble solgt i går! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleipastinj Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Bilen ble solgt i går! faen da:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå