bent87 Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Vet det er mange emner på dette men har ikke fått kontroll på alt! I min E36 så renner det ikke vann inn gjennom til varmeelementet inni bilen. Etter jeg hadde luftet perfekt og koblet forbi magnetventilen kom det ingen varme så jeg skrude av koblingen ved torpedoveggen og blåste både vann og trykkluft inn den veien vannet skal men ikke noe resultat i andre enden i torpedoveggen. Er den tett? finst det noe bariære her som en ventil eller noe ved selve varmeelementet? Trenge hjelp fort da det er vinter og KALT. mvh Bent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bent87 Skrevet November 22, 2010 Forfatter Share Skrevet November 22, 2010 Tett utløp fra varmeelement... Takk Bent. Versegod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kasper Skrevet November 23, 2010 Share Skrevet November 23, 2010 hvordan fikset du dette? byttet varmeelementet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bent87 Skrevet November 23, 2010 Forfatter Share Skrevet November 23, 2010 Demonterte alt fra torpedoveggen og inni bilen og koblet sammen igjen. Tok vel 3timer. Tok utav varme elementet såg at vann kunne renne gjennom. Noe det gjore. Såg med engang at utaksrøret fra varmeelementet var tett så renset vekk all avleiringene og koblet sammen igjen. Enkel prosedyre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kasper Skrevet November 23, 2010 Share Skrevet November 23, 2010 Så rått da! Det er litt merkelig hvor viktig det er med varme i bil.. you dont know what you got until it's gone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bent87 Skrevet November 23, 2010 Forfatter Share Skrevet November 23, 2010 WORD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå