SofaKingFresh Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Selger unna felgene som stod på bilen da jeg kjøpte den. Vet ikke hva disse kan være verdt? Vil ikke selge om jeg sytnes prisen er for lav. Bilder av felgene på bil: Hele og pene felger, som jeg gjerne skulle hatt, men har noen Rondell 058 som heller skal på bilen, derfor må disse vike. Vil helst slippe å sende felgene.. Holder til i Skien, Telemark. : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 hadde vært kjekt med en prisantydning. Du veit jo ihvertfall tydelig hva du syns er for lite. Mvh Håvard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet November 17, 2010 Forfatter Share Skrevet November 17, 2010 Men jeg aner ikke hva disse er verdt... Tja... 3000,- er vel en OK pris for disse? 225 foran, 255 bak forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Hvordan er dekkene, mye mønster igjen? Runflat dekk? Noen merker på de, kantkjørte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet November 18, 2010 Forfatter Share Skrevet November 18, 2010 Runflat dekk ja Ganske godt med mønster igjen, men begynner å bli slitte fremme. Har ikke gått så særlig gjennom felgene, ettersom jeg bytta hjul med en gang jeg fikk bilen Men etter hva jeg husker så er det et lite sår bak på høyre felg. Ikke noe all verdens greier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet November 18, 2010 Share Skrevet November 18, 2010 Ok, det hørtes bra ut. Skal se litt hva det blir til. Felgene er ikke til meg, da jeg har like på vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet November 18, 2010 Forfatter Share Skrevet November 18, 2010 Har nå bud på 4000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet November 19, 2010 Forfatter Share Skrevet November 19, 2010 Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå