Gå til innhold

Lyset under panseret

shapa
 Share

Anbefalte innlegg

Har målt litt på lyset som er under panseret, og har funnet ut at den får strøm, så altså det er et jordingsproblem, jeg har også tatt av kontakten so mer på den bryteren under panseret og koblet den direkte på jord, men neida lyset virket ikke fordet (og ja lyspæren virker) har også sett at denne ledningen går rett inn i sikringsboksen (den som er på den bryter tingen) er det bare å åpne opp sikringsboksen å se? og jordingskabel har vel ikke sikirng? og det er vel bare parklysene som må på for at denne lampa skal lyse? (når panseret er oppe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke biler er dette snakk om? Har hørt noe om at e34 kan ha dette også, men er ikke det på min. Har funnet en plass i matten under panseret som man kan ta ut et stykke fra, på størrelse med en lykt. :P Grei jobb å ettermontere? Har ikke sett noen ledninger lagt opp for dette dog. Og hva med bryteren for panseret? Hvor er/skal denne være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er en e36...

er en knapp som liggner på denne http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilti ... Dorbryter/ vet noen om man kan bruke denne egentlig? fordi min sånn "pinne" på toppen er knekt :shock:

Denne kan du fint bruke.

PÅ E36 så er jordingskabelen for panseret på venstre side når du ser mot bilen.

Ligger en liten "lask" mellom chassiset og panseret der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...