haybimmsen Skrevet November 16, 2010 Skrevet November 16, 2010 kjøpte da min første bil vinter i 2010. letet lenge etter en som ikke var oppstylet og rusten samt km stand. Da fant jeg denne som har vært kjørt i Sogn området nesten hele livet. er veldig imponert over tilstanden til både lakk og ellers standen til bilen. Bilen ble født i 96 med ellers kjedlig ekstrautsyr. Motormessig:320i m52 km stand ved kjøp: 165000 - Elektriske vinduer fremme - Elektrisk takluke - Varme i sete - Avtagbart hengerfeste Bilen manglet masse, siden den var en standard mod så derfor lagde jeg meg en tråd om fremgang på planene samt og då tips og råd. planen var da m-tech look og er godt på vei. Når vil jeg ha tips om hva jeg kan gjøre med felgene mine, lakke dem osv? noe som bir tøft til min bil.. kom med tips:) har planer om: interiør bytte ifra grått stoff til svart skinn ferdig AE:ccfl ferdig Sideskjørt M-tech ferdig fremfanger m-tech ferdig koble ledningsnett til grøftelys ferdig bakfanger M-tech Bakrutesenker støtliste m-tech ferdig Scorpion bakpotte ferdig Kvite blinkers ferdig Bakluke lippe ferdig Led baklys ferdig xenon i grøft, 6000k ferdig vurderes senk til sommeren... Når jeg kjøpte bilen vinter 2010 Etter jeg shina:
haybimmsen Skrevet November 17, 2010 Forfatter Skrevet November 17, 2010 noen som vet hvor en får tak i billige M-tech fanger osv?
Eksos Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 Har en du kan få billig, liten sprekke i den nede med grøftelyset, men ellers ganske så grei.. Skal få den under tusenlappen
haybimmsen Skrevet November 17, 2010 Forfatter Skrevet November 17, 2010 Har en du kan få billig, liten sprekke i den nede med grøftelyset, men ellers ganske så grei.. Skal få den under tusenlappen har du bilde:)? å kor bor du her på sunmøre?
thomascr Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 Såg ut til og være et pent utgangspunkt! qwt har jo et veldig billig kitt, http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=20031163 men hvordan passformen eller kvaliteten er, har jeg ikke peiling på Stilige felger du har der, ville også satt Senk på den prioiterings lista di ! Lykke til!
haybimmsen Skrevet November 17, 2010 Forfatter Skrevet November 17, 2010 Såg ut til og være et pent utgangspunkt! qwt har jo et veldig billig kitt, http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=20031163 men hvordan passformen eller kvaliteten er, har jeg ikke peiling på Stilige felger du har der, ville også satt Senk på den prioiterings lista di ! Lykke til! takk for det du:D men jeg bor på en litt teit plass, der fartshompene er heilt på tryne. så e vet ikke heilt korsen det blir med senk:/
Eksos Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 Har en du kan få billig, liten sprekke i den nede med grøftelyset, men ellers ganske så grei.. Skal få den under tusenlappen har du bilde:)? å kor bor du her på sunmøre? Står på bilen nå, kan ordne bilder Eventuelt har jeg en helt splitter ny en, strøken, men den blir litt dyrere.. Om du tar turen igjennom to undersjøiske tuneller er du temmelig close til der jeg bor Kan alltids komme til byen også..
haybimmsen Skrevet November 18, 2010 Forfatter Skrevet November 18, 2010 aha:P så du bor på øyane du:) send bilde av begge to da:D
haybimmsen Skrevet November 18, 2010 Forfatter Skrevet November 18, 2010 lurer på å innvestere inn i angel ringa nå i nermeste tid, men vet ike om jeg skal ha egen bryter på disse eller om det er en anna mulighet:)?
Eksos Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 Kjøp ringa på biltema å kobl dei inn istedenfor parklysa, de fungera fint Skal prøve å få tatt bilde idag av den som står på bilen, den andre ser iallefall slik ut : Heilt ny som sagt, med plastgrill i midten istedenfor den hønsenettinga du ser på bildet.. (slik det skal være med andre ord)
haybimmsen Skrevet November 18, 2010 Forfatter Skrevet November 18, 2010 Kjøp ringa på biltema å kobl dei inn istedenfor parklysa, de fungera fint Skal prøve å få tatt bilde idag av den som står på bilen, den andre ser iallefall slik ut : Heilt ny som sagt, med plastgrill i midten istedenfor den hønsenettinga du ser på bildet.. (slik det skal være med andre ord) va flott dinna:D men å koble tåkelys i fangeren, trenge e noe festebrakketa da? så dem hadde koed.no men e vet ikke om e må ha eller ikkeXD venta på det andre bilde me e da:) men allså skal liksom dissa angellysa lyse når kjørelysa e på da? ditta hadde vært litt kult da:P
Eksos Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 Braketter følger med grøftelysa, bare å bruke ifra den gamle fangeren dersom der står grøftelys i nå AE fungerer som parklys ja, skal alltid lyse.. Du får slike ringer som det der på biltema Fungerer greit sier folk.. Sjekk sladjan sin bil foreksempel, den er veldig gjennomført
haybimmsen Skrevet November 18, 2010 Forfatter Skrevet November 18, 2010 Braketter følger med grøftelysa, bare å bruke ifra den gamle fangeren dersom der står grøftelys i nå AE fungerer som parklys ja, skal alltid lyse.. Du får slike ringer som det der på biltema Fungerer greit sier folk.. Sjekk sladjan sin bil foreksempel, den er veldig gjennomført der står ikke noen grøftelys nå, men om det følger med er det ike så farlig:) regner med det er dissa som hete greøftelys kit eller ka det var:P har sett sladjan sine, va rått det:) så no må e få tak i ringa fra biltem, åsså xenon, lurer på de de har på jula, men dem har kanskje lit kjedlig fargetemperatur? http://www.jula.no/search-result/?q=XENONSETT er det bare å dra ut sokkelen av parklysa da, åsså koble direkte på ledningen på AE? eller skal e koble dem ilag med parklysa slik demvanlige parklysa åsså lyse`?
Eksos Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 Er noe transformatorgreier tror jeg, har ikke innstallert selv, men mener det er noe slik.. 4300k er fint med tanke på lysstyrken, men kanskje litt mer "pimp" med 6000k.. 8000k igjen blir overkill Kan alltids bestille xenon ifra http://www.vvme.com, rimeligere og større utvalg..
haybimmsen Skrevet November 18, 2010 Forfatter Skrevet November 18, 2010 Er noe transformatorgreier tror jeg, har ikke innstallert selv, men mener det er noe slik..4300k er fint med tanke på lysstyrken, men kanskje litt mer "pimp" med 6000k.. 8000k igjen blir overkill Kan alltids bestille xenon ifra http://www.vvme.com, rimeligere og større utvalg.. takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå