Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ligger en vakum? motor bak på lykta og holder reflektoren inni lykta. prøv å bevege på selve reflektoren fra baksiden og se om den er fast. vanskeli å forklare....

• Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Etter forklarelsen fra dere begge, så tyder d på at justeringskruen til reflektoren er knukke, va riklete i går e holdt på å rota langt ut på natta, va temmelig irritert men greit... Takk for svar fra begge, vurdera nye lykte da klipsene til blonklysa er knukke ... Noen som har noen lykter å anbefale eller noen fine brukte til meg? Er slik høydejustering på de som jeg kan styre ifra coupe.. Takker for hjelp:))

• 4 weeks later...
Skrevet
Har du ordnet deg lykter? så den bra ut scorpion potta.. bilder :)

bilder kommer:D er pð island for oyeblikket, sð bilder kommer.. nei har ikke fðtt ordnet lykter, sð om du vet om noen linselykter er det bare ð rope ut:D

• 2 months later...
Skrevet

Haha, tror du? Ja har vært slapp med skikkelig vask i d siste, men skylle over værste saltet:p du som va her i natt?:P driv å spara peng for tida, lite som skjer med bilen..

Skrevet

Jepp, va innom søstra di med litt potetgull :P

Er lovlig med småskitten bil på vinteren, min er ikke noe bedre :P Men den er sølv, så skiten viser mindre :)

Skrevet

tok og vasket bilen idag:)) var meget skitten, må få tak i en annen avfetting, denne som jeg brukte idag var ræva.. fikk ikke av igjen avfettinga :wink:

meen så lenge an fikk vaska å bilen blei litt reinere e e fornøyd 8)

Skrevet
tok og vasket bilen idag:)) var meget skitten, må få tak i en annen avfetting, denne som jeg brukte idag var ræva.. fikk ikke av igjen avfettinga :wink:

meen så lenge an fikk vaska å bilen blei litt reinere e e fornøyd 8)

IMG_4645.jpg

IMG_4644.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...