sladjan Skrevet Oktober 11, 2011 Skrevet Oktober 11, 2011 ligger en vakum? motor bak på lykta og holder reflektoren inni lykta. prøv å bevege på selve reflektoren fra baksiden og se om den er fast. vanskeli å forklare....
haybimmsen Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2011 Etter forklarelsen fra dere begge, så tyder d på at justeringskruen til reflektoren er knukke, va riklete i går e holdt på å rota langt ut på natta, va temmelig irritert men greit... Takk for svar fra begge, vurdera nye lykte da klipsene til blonklysa er knukke ... Noen som har noen lykter å anbefale eller noen fine brukte til meg? Er slik høydejustering på de som jeg kan styre ifra coupe.. Takker for hjelp:))
sladjan Skrevet Oktober 11, 2011 Skrevet Oktober 11, 2011 kjøp brukte linse lykter. ser best ut de syns jeg
haybimmsen Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2011 da blir d d:D fåpå linselykter:D
haybimmsen Skrevet November 9, 2011 Forfatter Skrevet November 9, 2011 Var å hentet meg scorpion potte idag, så nå er det snart mere 6er lyd på bilen også)
kest Skrevet November 10, 2011 Skrevet November 10, 2011 Har du ordnet deg lykter? så den bra ut scorpion potta.. bilder
haybimmsen Skrevet November 11, 2011 Forfatter Skrevet November 11, 2011 Har du ordnet deg lykter? så den bra ut scorpion potta.. bilder bilder kommer:D er pð island for oyeblikket, sð bilder kommer.. nei har ikke fðtt ordnet lykter, sð om du vet om noen linselykter er det bare ð rope ut:D
haybimmsen Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Skrevet Januar 14, 2012 Haha, tror du? Ja har vært slapp med skikkelig vask i d siste, men skylle over værste saltet:p du som va her i natt? driv å spara peng for tida, lite som skjer med bilen..
Eksos Skrevet Januar 14, 2012 Skrevet Januar 14, 2012 Jepp, va innom søstra di med litt potetgull Er lovlig med småskitten bil på vinteren, min er ikke noe bedre Men den er sølv, så skiten viser mindre
haybimmsen Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Skrevet Januar 16, 2012 tok og vasket bilen idag:)) var meget skitten, må få tak i en annen avfetting, denne som jeg brukte idag var ræva.. fikk ikke av igjen avfettinga meen så lenge an fikk vaska å bilen blei litt reinere e e fornøyd
haybimmsen Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Skrevet Januar 16, 2012 tok og vasket bilen idag:)) var meget skitten, må få tak i en annen avfetting, denne som jeg brukte idag var ræva.. fikk ikke av igjen avfettinga meen så lenge an fikk vaska å bilen blei litt reinere e e fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå