Margeir Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Jeg vurderer å bytte ut min bil til noe nyere og siden jeg kjører så mye så vil jeg ha diesel. Og er det noen her som kjenner til denne bilen her? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=25395461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 var den ikke i dyreste laget ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokken Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Utstyr.... TV! .. Den var ny for min del.. Over til noe annet.. Den så jo snasen ut men hvor langt kjører du i året og har du tenkt på å beholde nyanskaffelsen lenge? Kjører du langt med denne på kort til RASER den ned i verdi i forhold til den prisen de forlanger. Men fint med utstyr på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margeir Skrevet November 16, 2010 Forfatter Share Skrevet November 16, 2010 jeg kjører ca 20.000km+ i året, og kommer nok til å ha nyanskaffelsen i ca 4-5 år... Og jeg syns også att den var litt dyr, så den først anventert til 188.000 og nå står den til 178.000.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Nå står den i 165 store.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margeir Skrevet November 16, 2010 Forfatter Share Skrevet November 16, 2010 voldsomt da den gikk ned i pris, er det ikke litt mistenklig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Tja, det er jo i første rekke en kombinasjon av hvor ille han er nødt til selge og hvor tregt markedet er da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margeir Skrevet November 16, 2010 Forfatter Share Skrevet November 16, 2010 kan være det å men den her er veldig overpriset syns jeg http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=25341035 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå