Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva som vil passe "best" med minst ombygging i ein e36 coupe? ønsker mest mulig hk. og evt.hva noe slikt vil koste,er tenkt som ein bane bil, ikkje skilter på.

Skrevet

S52B30/32 US. Utførte dette motorbyttet selv for ikke lenge selv. Motoren er basert på samme blokk som M50, og har samme innsug. Så den er også lik M50B25 utseendemessig.

Den har naturligvis større innsugsbelg enn M50B20.

Skrevet
S52B30/32 US. Utførte dette motorbyttet selv for ikke lenge selv. Motoren er basert på samme blokk som M50, og har samme innsug. Så den er også lik M50B25 utseendemessig.

Den har naturligvis større innsugsbelg enn M50B20.

Ok,er det lett å få tak i desse motorane? kjøpte du heil donorbil å bytta understell brems osv og?

Skrevet

blir for daut som banebilen s50b32 er minimum mener nå jeg. den motoren kommer fra e36 m3 etter 1995 lett å få tak i.

Kan kjøpe komplett kitt av meg.

Skrevet
Ok,ja tenker egentlig få mest mulig,nor først gjør noe med bilen.

Hva skal du ha for komplett kitt?

45 får du komplett bil. mangler dører styling og interiør + + men kan rulles. alt for å bygge den over i din

Skrevet

Ein heil bil uten dører interiør osv. ja + alt arbeidet for å flytte dette over.

Da seller eg heller å får det eg får for min,og plusser på for ein ferdig m3 frå sverige

Skrevet
Ein heil bil uten dører interiør osv. ja + alt arbeidet for å flytte dette over.

Da seller eg heller å får det eg får for min,og plusser på for ein ferdig m3 frå sverige

Hehe du er i i allefall ikke inne i m3 priser :lol:

Skrevet

Ja er ser at det ligger rundt 100 nok. å sikkert ikkje galen pris for m3 en din.

Men tenker at visst eg får solgt 320 en,så kjøpe ein "ferdig" så eg slipper å skru. ikkje har eg plass til det heller.

evnt. 3 literen rundt 60. men er jo muligt blir for daut så du sa?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...