pawel_nopl Skrevet November 16, 2010 Skrevet November 16, 2010 Har noen deler jeg ikke har bruk for: BMW E30 – Panserforlenger NY - Laget av glasfiber/plast - Farge: svart (trenger lakkering) - Montering med skruer til grillen ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- BMW E30 – Rieger E46 look NY TUV-papirer, skruver osv. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- BMW E30 – Rieger Infinity sideskjørts som ny! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Et par baklykter til E30 facelift. Har ikke bruk for dem lenger, siden jeg har skaffet meg MHW lykter. Lyktene bare står og støver, greit at noen får bruk for dem Som dere ser, så er det ingen skader, lyktene er i bra stad til å være 1992 modell. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Check Panel Bare panelen ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Kom med bud. Kan sendes/hentes. Er fra Nesbyen i Hallingdal, i Buskerud, i Norge. Er ofte i Oslo, så kan komme med deler! Kontakt, når som helst: SMS: 954 32 447 Mail: pb@bigoz.no IKKE RING! Jeg jobber på forskjellige tidspunkter, både dag og natt. Send heller en melding, jeg svarer alltid!
pawel_nopl Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Skrevet Desember 13, 2010 Ørjan^^ skal Du ha oppkrav betale på forhånd?
Toralfen Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 trenger glasset til blinklyset da:P 50kr:)
pawel_nopl Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Skrevet Desember 13, 2010 bastiansalthaug Rieger Infinity sideskjørts - 800 Toralfen glasset til blinklyset for 50kr - går bra
bastiansalthaug Skrevet Desember 14, 2010 Skrevet Desember 14, 2010 hvor mye tror du det koster å sende di til kristiansand eller mandal?
pawel_nopl Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Skrevet Desember 14, 2010 bastiansalthaug norgespakke 150kr (og +69kr hvis oppkrav ønskes)
pawel_nopl Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Skrevet Desember 14, 2010 den er good, sender info på pm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå