BMWE30I Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Hei. Var uheldig og kjøpte meg en kompressor som jeg ikke får brukt på grunn av for lite strøm lakt opp i huse, derfor ønsker jeg å bytte dette mot subber, frontsett og lingnende eventuelt selges, men mest interesert i og bytte. Kompressoren er teste og er i orden, har også muttertrekkersett, airbrush sett, sandblåser og slangetrommel. Send mld på 45297582 ved interesse. Kan selges samlet for 2700,- Kvittering følger med. Legger ved noen bilder og info om utstyret. ■Tank: 50 l. ■Slagvolum: 356 l./min. ■Fritt levert luftmengde: 230 l./min. ■Trykk maks: 8 bar ■El.motor effekt: 2,0/1,5 HK/kW ■Omdreiningstall: 2850 o./min. ■Nettilkoblinger: 230A. ■Dimensjoner: LxBxH 830x380x720 mm. ■Vekt: 37 kg Gebe 1/2” Air212K 17 deler Settløsning i koffert med følgende innhold: muttertrekker med ‘’Soft Grip” grep, 10 stk. kraftpiper 9-27 mm, forlenger 125 mm, samt nødvendig tilbehør. Maks moment 340 Nm, 7000 o./min. Inkl. 2 luftnipler (N+S) Slangetrommel til trykkluft 1/4" 12 mRobust produkt som forlenger rekkevidden til din kompressor Perfekt løsning for deg som vil slippe å flytte kompressoren. Automatisk slangetrommel med slitesterk PVC-slange. Slangen er plassert i en støtfast plastboks som har automatisk låsing av slangen. Vribart vegg-/takfeste. 1 m lang tilkoblingsslange til trommelen. Tilkobling: 1/4". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30I Skrevet November 18, 2010 Forfatter Share Skrevet November 18, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå