BMWE30I Skrevet November 16, 2010 Skrevet November 16, 2010 Hei. Var uheldig og kjøpte meg en kompressor som jeg ikke får brukt på grunn av for lite strøm lakt opp i huse, derfor ønsker jeg å bytte dette mot subber, frontsett og lingnende eventuelt selges, men mest interesert i og bytte. Kompressoren er teste og er i orden, har også muttertrekkersett, airbrush sett, sandblåser og slangetrommel. Send mld på 45297582 ved interesse. Kan selges samlet for 2700,- Kvittering følger med. Legger ved noen bilder og info om utstyret. ■Tank: 50 l. ■Slagvolum: 356 l./min. ■Fritt levert luftmengde: 230 l./min. ■Trykk maks: 8 bar ■El.motor effekt: 2,0/1,5 HK/kW ■Omdreiningstall: 2850 o./min. ■Nettilkoblinger: 230A. ■Dimensjoner: LxBxH 830x380x720 mm. ■Vekt: 37 kg Gebe 1/2” Air212K 17 deler Settløsning i koffert med følgende innhold: muttertrekker med ‘’Soft Grip” grep, 10 stk. kraftpiper 9-27 mm, forlenger 125 mm, samt nødvendig tilbehør. Maks moment 340 Nm, 7000 o./min. Inkl. 2 luftnipler (N+S) Slangetrommel til trykkluft 1/4" 12 mRobust produkt som forlenger rekkevidden til din kompressor Perfekt løsning for deg som vil slippe å flytte kompressoren. Automatisk slangetrommel med slitesterk PVC-slange. Slangen er plassert i en støtfast plastboks som har automatisk låsing av slangen. Vribart vegg-/takfeste. 1 m lang tilkoblingsslange til trommelen. Tilkobling: 1/4".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå