Talker Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 Er det greit å bytte lykteglass på e34? Eller er det noe som egentlig ikke skal gå ann? Har til nå bare sett 2stk på ebay, som selger glass til en billig penge.
todleif Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 På nærlys er jo lykteglass og reflektor adskilt. På fjernlys bytter du heile lykta.
Talker Skrevet November 17, 2010 Forfatter Skrevet November 17, 2010 På nærlys er jo lykteglass og reflektor adskilt.På fjernlys bytter du heile lykta. Dvs at man ikke kan bytte bare glasset? Hvorfor selges da glass enkeltvis?
Olelink Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 Orginalt er det ikke tiltenkt å bytte bare glasset men glass og innfattning, se tegning:
Talker Skrevet November 17, 2010 Forfatter Skrevet November 17, 2010 Orginalt er det ikke tiltenkt å bytte bare glasset men glass oginnfattning, se tegning: Og dette gjelder da både nær og fjern? Var bare det at jeg så noen på ebay som solgte bare glasset skjønner du. Ble litt billigere det Hvor kan jeg få tak i ett nærlys og ett langlys billigst mulig da? Er bare glasset så har fått så mye steinsprut at det er blitt matt.
todleif Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 1 er fjernlys komplett 2 er glass til nærlys 3 er reflektor til nærlys
tonyku Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 Kjøp Sorte Hella DE lykter. Disse for du kjøpt glass adskillt fra lykta i tilfelle glasset eller noe annet skulle gå i stykker.
Forbiss Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 Hadde eg og gjort. Kjøpte akkurat slike lykter til e30'n på Schmiedmann i Danmark. 2tusen for komplett sett begge sider. Å så er det 10 ganger finere;)
Talker Skrevet November 18, 2010 Forfatter Skrevet November 18, 2010 Ja har sikla litt på slike lykter. Men bilen min er ikke akkurat så tøff uansett da. Touring med ballonghjul usenka med en stygg grønn farge uten metallic. Så vet ikke om den vil kle sorte lykter noe serlig. Hvordan blir det med lyset da? Går de mørke lyktene på bekostning av lyset?
Talker Skrevet November 18, 2010 Forfatter Skrevet November 18, 2010 Hvor er det disse selgest rimligst hen da?
Forbiss Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 www.schmiedmann.com trur eg. Billigaste plassen eg fant iallefall.
Olelink Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 Har selv Hella DE på e34´n min og det lyser bedre enn de helt nye billig lyktene fra in-pro som sto på når jeg kjøpte bilen. De lyser faktisk bedre enn slitte orginal lykter også. Så disse er ett meget godt valg
Talker Skrevet November 30, 2010 Forfatter Skrevet November 30, 2010 Jeg har litt slitte lykter, og sliter litt med dårlig lys på mørke veier. Vet ikke om e34 har litt dårlig lys egentlig jeg? Eller om litt slitte glass og støvete linser gjør så mye. Kommer ikke til å koste på denne bilen så mye, men vurderer xenon da Fungerer det greit i både nærlys og fjærnlys?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå