bjornar-a Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 Hvor får man kjøpt polyflex til en grei pris? hvordan er foldbarheten på de i forhold til originale foringer? holder de like lenge??
TurboLag Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 powerflex får du kjøpt på GS GS har også sin egen serie med tilsvarende foringer (GS Performance) som er vel så bra, bare ikke lilla eller gul ang holdbarhet er polyuretan-foringer overlegne, men kan gi litt mer støy inn i bilen. jeg har polyuretan på begge bilene mine, og er ikke nevneverdig plaga av støyen akkurat
winchester Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 Koed selger også Powerflex til de fleste biler, verdt og sjekke om man har lyst å spare seg noen kroner.
bjornar-a Skrevet November 18, 2010 Forfatter Skrevet November 18, 2010 takk for svar:D siden holdbarheten er så blir det polyflex finnes det ikke noe billigere en GS? Har e36:) sett en billig side en gang, men husker ikke hva den heter? koed har ikke til e36?
winchester Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 Jo, Koed har om du går inn på E36 -> Nye deler -> Tuning -> Understell -> Foringer.
Brian Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 Tenkte å oppgradere til powerflex selv etterhvert, men hva menes med mer støy? Hvilken type støy?
winchester Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 Brian, det som menes med støy er at du opplever lydene fra understellet mer inn i kupèen. Men dette er minimalt etter min erfaring, med mindre du monterer girkassetraversforinger/motorputer av hardere materiale. Det jeg opplever som den mest markante støyfaktoren er differensialforingen.
bjornar-a Skrevet November 18, 2010 Forfatter Skrevet November 18, 2010 Da må jeg se der:P fant ikke sist jeg leita, men er ikke så kjent på sidene til koed:P
TurboLag Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 helt riktig, den "værste" foringa mtp støy er differensialforinga. jeg har delrin der uten at jeg irriterer meg over det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå