Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har det skjedd litt små ting i det siste, her er snope listen min:

- 4 stk sølvbelagte blinpærer - GS

- Led interiørlys - Ebay

- Facelift baklykter

- Patriot skilter

- Angel eyes sett med relay (fade out, fade in) - ebay.de

Ble veldig fornøyd meg angel eyesene, utrolig fett når ringene slår seg på når jeg åpner bilen, og ikke minst når de fader out når jeg låser den :) Er smd ledd, med 60led i hver ring - godt lys! Og det beste; kostet meg bare 500kr, fulgte med rele og alt! kjempe lett å installere, ligger ut bilder av hvordan jeg gjorde det for de som lurer :)

Først var det å finne et sted å plassere rele'n, plasserte den i rommet hvor batterier er på 4'erne. (nærmt jumpern - og torpedoluken)

pg0iqog8z6h3oshqxnzk.jpg

Deretter var det å koble den til jumpern som lå under en deksel.

xmehsbqqbntdekomat7g.jpg

Så var det å finne noe man kan bruke som jord; BILEN :D jordet den i tårnet :)

oenqnqjsk65cc9m00yyn.jpg

Så den gule ledningen kjørte jeg inn igjennom torpedo luka

ocio95rf1xqvj033bjgw.jpg

Så inni i coupen fant jeg næmmen ledningen hengende under hanskerommet, så jeg koblet den til coupe belysningen (dette som skaper fade in - fade out effekten)

nc9ndx7ehiv5no3ssjnm.jpg

Deretter gikk jeg over til andre siden av bilen å begynte å rote litt i ledningen.

euxl1h98ej6nkecvwx5g.jpg

Fant helt til slutt en ledning som var hvit og rød med gule flekker, 12 voltern. Så jeg brukte en strømtyv og koblet til den hvite ledningen

rtlwluakzzn0pfnz953t.jpg

Så var det å plassere ringene:

vshb5kyr7lb3sepq9cyp.jpg

Jammen ble det lys i dem og 8)

ijs2evkewlv5vj2gwyzx.jpg

0bjpwhthxcm1ye1zp7i6.jpg

Ikke min video, men akk samme effekt :)

Ikke akkurat den beste forklaringen på fremgangsmåten, men jeg er sikker på at de fleste skjønner hva jeg har gjort :)

Her er video lagt ut på youtube;

Lastet opp på fruen sinn youtube siden jeg ikke husker passordet til min :)

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hvordan blir det med ringene når du slår på kupe lyset?

slår ringene seg på da? :P

har du en link til ringene ?

Skrevet
hvordan blir det med ringene når du slår på kupe lyset?

slår ringene seg på da? :P

har du en link til ringene ?

Da er ringene på :)

Men ringen får ikke strøm fra parklyset men 12voltern, så når man vrir om nøkkeln andre hakket slår man på ringene, altså så lenge tenningen er på er ringene på :)

Her er link: http://cgi.ebay.de/SMD-LED-Angel-Eyes-R ... 046wt_1139

Alt er på tysk, men så repetisjon fra ungdomskolen dette! hehe!:P (translate.google.com)

• 2 weeks later...
Skrevet

Da ble det gjort litt kose arbeid etter jobb i dag, en rask tur innom lakkspesialisten i fyllingsdalen å kjøpe lakk, grunning og klar lakk. Veldig greit, lager til fargen på sprayboks, vet det er jalla, men skal bare ha lakk på de utvendige dørlistene! lakket på fabrikken til pappen hvor det lite støv, tørt og 16-20grader. Ble relativt nøgd med resultatet, hater brytninger midt på bilen så dette gjorde susen.

Hva jeg gjorde:

-pusset ned alle listene med 100 papir, så fin pussent dem med 340.

- 5 strøk grunning, ett hvert 10min (høres mye ut, men kom lite ut av sprayboksen)

- 4 strøk lakk, ett hvert 15 min. ( høres mye ut, men skulle egentlig hatt 4 strøk til. kom lite utav sprayboksen)

- 3 strøk klarlakk, ett hvert 15 min. ( hvertfall nokk)

- Lot alt ligge å tørke i 5 timer.

82qkbpzvx1w8ypqt5661.jpg

Skitent

8uadx8pre3vspcil0rkq.jpg

1zb5jgpfbrspui5cg7wi.jpg

Minner dere på at jeg ikke er noe spesielt god fotograf med min sony ericsson W995! :P

Skrevet

I dag fikk jeg en spennende pakke i posten fra en kar i USA som driver sitt egne private firma på ebay; Global headlights. jeg fikk han til å sende meg dem for 844kr, han sendte pakken som en gave så jeg slapp tollen. Resultatet ble heller ikke gale! Kan vel egentlig si at det er originalt, prisen kan jeg heller ikke klage på hvor dette kostet 844kr istede for 11 000x2 så man må ut med hos gs, eller 3800x2 som man må ut med hos en hugger.

2stk lykt "innmat"

5agdihhs2vvfhxf3vqtj.jpg

D2S pærene passet rett på lykten, og adapteren rett på pæren igjen. Gode ting! :-D

oqmp078yn473j1593nxi.jpg

Før

q6e28lu6ahvlg64g3tkf.jpg

Etter

9jur2y09gq6xyyum8td6.jpg

fikk gummidekselet til å passe perfekt på sokkelen, men skal bestille skikkelig sokkel som går over adaptern.

epvhlqzzrrb3jvrf1wvr.jpg

Resultat:

[a32prnqkigt2ujr2vp3l.jpg

vjwk026i7hc6tnepgnfd.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

Driver å sikler litt etter felger for tiden, klarer rett og slett ikke å bestemme meg :(

står mellom disse to:

Flash minner meg om M3, og jeg vet at bilen kler slike. Samtidig er den mørk chrome som jeg tror går gått i lag med titansilber.

93edfipohzlp65nvtzfc.jpg

Syntes disse felgene er utrolig fete, alltid likt Y eiker! Men vet ikke hvordan dem blir på bilen :/ noen som har bilder?

78utv4qf0386kqaqeh8f.jpg

Sett mange bruker redigerer felgene på bilen, hadde vært kult om noen kunne gjort det for meg, hadde jeg kanskje klart å bestemt meg:P

Skrevet

Da har jeg vært å snopet litt på GS, M3 speil! Klødde sånn i fingrene etter å få dem på så jeg måtte bare sitte dem på, selv før jeg skal lakkere dem! Ble utrolig mye bedre, bilen fikk med engang et mye mer sportslig preg. :) Alt i alt var speilene kjemp lett å montere, gikk tregt med første siden, gikk forsiktig frem så jeg ikke ødelegger noe, brukte vel 40min på første, så 10-15 på andre.

På en måte syntes jeg bilen kledde speilene sort, men tenker at det blir mer cleant med dem lakkerte. Dessuten hvis dem skal være svart, skal jeg lakkere dem svart. skal ikke se cheap ut :P

gdaiizjokho8mk7e0unl.jpg

wj7esxzdpuu9n12xs1vu.jpg

Har foresten bestilt felger av GS nå, de venter på en bestilling på 1000 dekk, settet mangler 225 dekkene fremme. (255 bak for de som lurer) Skal få tekstmelding når settet er klart :)

Link til felgene for de som lurer: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /45754.jpg

Skrevet

Takk for det die4e| :D Begynner å komme seg nå! ja:/ likte dem, men selvsagt var de tom på gs for de -.- Men ble GS chromeline, som slett ikke er et dårlig andre valg :D

sjekket ut koblingen din! må si jeg liker hva du har gjort med den! :D

• 2 months later...
Skrevet

Skjedd litt i det siste :) noen som klarer å se hva? ;o

Elendig bilde, men tenkte brukte det som et tease bilde 8)

Skal ha photoshop med skikkelig kamera snart så da skal folket få se :D

qoogv8jp2r5rmdvrisva.jpg

• 9 months later...
Skrevet
Skjedd litt i det siste :) noen som klarer å se hva? ;o

Elendig bilde, men tenkte brukte det som et tease bilde 8)

Skal ha photoshop med skikkelig kamera snart så da skal folket få se :D

qoogv8jp2r5rmdvrisva.jpg

Ny fanger :D

Men har du link til det interiør lyset ? Jeg bestilte nettopp ett par og håper de passer og at det blir digg lys. Du har vel ikke ett bilde av dine ?

Her er de jeg bestilte BTW.

http://www.ebay.com/itm/2x-Canbus-Error ... 732wt_1396

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...